  • 11. Data: 2003-05-08 13:20:59
    Temat: Re: Moja pierwsza KK - pomozecie w wyborze? [dlugie]
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "TRS" <f...@p...onet.pl> writes:

    > 3. 1-2 razy w roku platnosci za granica (w Europie) - to jest glowny powod
    > checi posiadania KK

    Jesli tak, to nie wiem czy w ogole sie oplaca kombinowac z KK. Nawet jesli
    w takim przypadku nie zadziala plaska karta, to 2 razy w roku moze lepiej
    odwiedzic bankomat. Chyba, ze chcesz samochod wypozyczac.

    Roznicami kursowymi (via $) przy 2 transakcjach rocznie tez bym sie
    specjalnie nie przejmowal (ile to bedzie? 10 zl? Moze 30 zl).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2003-05-11 08:11:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "aa0" <a...@...pl> napisał w wiadomości

    > przeczytaj moj post z godziny 11.00. Moze ci cos wyjasni, ewentualnie
    > 0801322484, to jest Citi, ja polecam

    I co z tego ze to jest Citi?

    --
    JaKi