  • 1. Data: 2003-05-06 08:56:23
    Temat: Sesje Eliksiru
    Od: "EP" <e...@p...pl>

    Cześć

    Czy ktoś z Was ma wiarygodne informacje na temat sesji Eliksiru ?
    Po przeszukaniu netu mam sporo różnych wersji, a zależy mi na jednej
    prawdziwej :-)))

    Dzięki i pzdr
    Emil

  • 2. Data: 2003-05-06 19:48:11
    Temat: Re: Sesje Eliksiru
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    EP <e...@p...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś z Was ma wiarygodne informacje na temat sesji Eliksiru ?
    > Po przeszukaniu netu mam sporo różnych wersji, a zależy mi na jednej
    > prawdziwej :-)))

    Stąd http://www.kir.com.pl/regulaminy_i_formularze/index.
    html wynika że są
    trzy sesje:
    poranna 10.30-11.00, południowa 14.30-15.00 i wieczorna 17-17.30

    Do momentu rozoczęcia sesji banki mogą przesyłać do KIR-u dyspozycje. Im
    wcześniej to zrobią tym prowizja którą pobiera KIR jest mniejsza (dlatego
    mBank ma godziny złamania sesji wyjątkowo wcześnie -w końcu dopłaca do tego
    interesu:) Zwykle banki mają godziny łamań (czyli czasu po którym
    zaksięgowany w systemie przelew będzie realizowany w kolejnej sesji) około 2-
    3 godzin wcześniej. Teoretycznie w skrajnym przypadku możliwe jest uzyskanie
    przelewu nawet po godzinie od jego zlecenia. Czy są jakieś dwa takie banki to
    nie wiem. Ciekawym byłoby ułożenie takiego rankingu banków wg. szybkości
    realizacji przelewów od momentu ich zaksięgowania w systemie zlecającego do
    momentu zaksięgowania go na rachunku odbiorcy.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut