  • 1. Data: 2002-05-20 20:14:18
    Temat: Minus dla pizdeczek w infolinii mBanku....
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie!

    Mialem dzis problem z przypomnieniem sobie PINu do karty VISA ELECTRON
    mBanku...

    Za drugim razem, jak mi się nie udało, postanowilem nie ryzykowac trzeciego
    razu (bo wiedzialem ze bankomatr zabiera za trzecim razem karte), i
    zadzwonilem do infolinii mBanku z3eby mi cos Pizdeczka poradzila...

    I poradziła mi.....

    Powiedziala, że trzeba dwa razy próbować wklepać PIN, jesli jest zly nadal,
    to wyjąc katrte, i znów włożyc, i znów próbowac, np 2 razy, i jak się nie
    uda wklepać poprawnego to znoów, i znów, i....

    I CHUJ!!!!! za przeproszeniem.....

    Za trzecim razem zawsze blokuje sie karta... robi to POLCARD, o czym
    poinformował mnie pan z mBanku (czytaj posta wyżej pt "Bravo dla
    inforamtyków mBanku"..)

    tak wiec... plus dla informatyków... minus dla pizdeczek...

    Pozdro....

  • 2. Data: 2002-05-20 20:39:27
    Temat: Re: Minus dla pizdeczek w infolinii mBanku....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, May 20, 2002 at 10:14:18PM +0200, Richard wrote:

    > tak wiec... plus dla informatyków... minus dla pizdeczek...

    Idz sobie dresy uprasowac, bo ci sie paski pokrzywily.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-20 22:06:33
    Od: "Energizer" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Idz sobie dresy uprasowac, bo ci sie paski pokrzywily.

    A ty ogol se jaja (jesli je wogule masz) i idz do przedszkola

  • 4. Data: 2002-05-21 05:47:16
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to wyjąc katrte, i znów włożyc, i znów próbowac, np 2 razy, i jak się nie
    > uda wklepać poprawnego to znoów, i znów, i....

    Fakt - mówiła totalne bzdury.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2002-05-21 07:49:56
    Od: "Mak Sym" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> raczył nas uraczyć
    wypocinami swych dwóch szarych komórek (z czego jedna to
    Nokia)news:acbleq$lsb$1@news.tpi.pl...

    ciach bzdety....

    Szanowny Panie Rysiu!

    Mam nadzieję, że kiedyś, w odległej przyszłości, uda się Panu dotrzeć
    chociaż do poziomu Trolla Rasowego, ponieważ na razie prezentuje Pan raczej
    poziom Orka Pospolitego, Czteropaskowego. Z wyrazami współczucia dla Pana
    otoczenia

    Maksym Kammerer

  • 6. Data: 2002-05-21 08:08:16
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Tu nie masz racji, mlinka miala racje - pol roku temu zapomnialem pina -
    trzy bankomaty euronetu - po 2 razach wyjmowalem karte, wsadzalem ponownie,
    po trzecim razie pisal mi bankomat - KARTA ZOSTANIE ZATRZYMANA po czym
    grzecznie mi ja wypluwal, szedlem do nastepnego i zrobil to samo :)
    Nie masz wiec powodu by ja wyzywac...
    qb

  • 7. Data: 2002-05-21 08:24:40
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    qb <q...@q...qb> pisze:

> [...]
    > ZOSTANIE ZATRZYMANA po czym grzecznie mi ja wypluwal, szedlem do
    > nastepnego i zrobil to samo :) Nie masz wiec powodu by ja wyzywac...

    Gdybyś nie wyjął po drugim razie i spróbował raz trzeci, też by nie
    została zatrzymana, a jedynie zablokowana.

  • 8. Data: 2002-05-21 08:35:45
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Energizer" <e...@w...pl> wrote in message

    > A ty ogol se jaja (jesli je wogule masz) i idz do przedszkola

    tez prasuj dresy i pucuj adiki. dodatkowo popros mame o slownik
    ortograficzny.

  • 9. Data: 2002-05-21 08:37:35
    Od: "mierzwoj" <m...@N...onet.pl>

    > tez prasuj dresy i pucuj adiki. dodatkowo popros mame o slownik
    > ortograficzny.

    daj spokoj przeciez to debil....

  • 10. Data: 2002-05-21 09:57:25
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    A wulgarny szczeniak, az hadko czytac.
    Tak nauczyli cie rodzice w domu mówić?
    Gratuluje

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."