    From: "Richard" <R...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Minus dla pizdeczek w infolinii mBanku....
    Date: Mon, 20 May 2002 22:14:18 +0200

    Panowie!

    Mialem dzis problem z przypomnieniem sobie PINu do karty VISA ELECTRON
    mBanku...

    Za drugim razem, jak mi się nie udało, postanowilem nie ryzykowac trzeciego
    razu (bo wiedzialem ze bankomatr zabiera za trzecim razem karte), i
    zadzwonilem do infolinii mBanku z3eby mi cos Pizdeczka poradzila...

    I poradziła mi.....

    Powiedziala, że trzeba dwa razy próbować wklepać PIN, jesli jest zly nadal,
    to wyjąc katrte, i znów włożyc, i znów próbowac, np 2 razy, i jak się nie
    uda wklepać poprawnego to znoów, i znów, i....

    I CHUJ!!!!! za przeproszeniem.....

    Za trzecim razem zawsze blokuje sie karta... robi to POLCARD, o czym
    poinformował mnie pan z mBanku (czytaj posta wyżej pt "Bravo dla
    inforamtyków mBanku"..)

    tak wiec... plus dla informatyków... minus dla pizdeczek...

    Pozdro....