  • 1. Data: 2003-10-10 15:22:07
    Temat: [Millennium] zmiana rachunku / stopy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Na moje żale, że zmieniono mi typ rachunku na Millekonto dostałem odpowiedź,
    że bank ma prawo zmienić nazwę produktu - niech im będzie

    Ale na pytanie dlaczego nie mam dziennych kapitalizacji dostałem informację:
    "Zmianie uległa ponownie stopa oprocentowania tego rachunku. W przyszłym
    tygodniu pojawi się w cenniku informacja o zasadach naliczania odsetek dla
    rachunków z dzienną kapitalizacją odsetek.(...)
    Paweł Bxxxxx"

    Wg mnie to jedyny "bank" :-))) trzymajacy w tajemnicy stopy - komputer juz
    liczy, klient pyta, a oni czekają na oficjalną premierę i odsyłają klienta
    na drzewo
    *** blad ***