  • 1. Data: 2003-10-10 09:21:59
    Temat: Re: mBank i KK (nie tylko mBank chyba)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Uzytkownik "Iktorn" <i...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Kto jest głupi? ;)

    Na pewno nie regulamin :-))) Jak chcesz "wyprostowac" mlinie - to zlóz
    skarge na nieprawidlowe informacje ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-10-10 09:22:17
    Temat: mBank i KK (nie tylko mBank chyba)
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    Cytat z regulaminu KK mBanku:
    Z tytu?u dokonanych transakcji mBank nalicza odsetki od transakcji:

    - bezgotówkowych - za ka?dy dzie? pocz?wszy od daty dokonania transakcji
    do dnia sp?aty zad?u?enia, z zastrze?eniem ?e odsetki nie s? naliczane,
    je?li saldo zad?u?enia zostanie sp?acone w ca?o?ci przed up?ywem terminu
    sp?aty okre?lonego na wyci?gu;

    Z tego wynika, ze jak splace np. polowe zadluzenia to pobiora odsetki
    takze od tej czesci splaconej ("za ka?dy dzie? pocz?wszy od daty
    dokonania transakcji do dnia sp?aty zad?u?enia")

    Tym czasem mLinek i mLinka (ta po 2 konsultacjach) uparcie twierdzi, ze
    jak splace w grace period po?owe to nalicz? mi tylko za t? "pozosta??"
    polowe odsetki.

    Kto jest g?upi? ;)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 3. Data: 2003-10-10 09:41:06
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Glenn <g...@g...pl>:

    > Uzytkownik "Iktorn" <i...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Na pewno nie regulamin :-))) Jak chcesz "wyprostowac" mlinie - to zlóz
    > skarge na nieprawidlowe informacje ;-)

    Mam nieodparte ochote skorzystac z tej informacji po czym zlozyc
    reklamacje i podzwonic do federacji/rzecznikow itp.

    Warto?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 4. Data: 2003-10-10 09:41:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Mam nieodparte ochote skorzystac z tej informacji po czym zlozyc
    > reklamacje i podzwonic do federacji/rzecznikow itp.
    >
    > Warto?

    To nic nie da - reklamacji nie uznaja (bo regulamin), a jak trefne nagranie
    nie "zginie" to ewentualnie zostaniesz przeproszony za falszywe informacje
    ;-))) Jezeli chcesz uchronic kolejne "ofiary" niedouczenia mlinii, to
    zadzwon i zlóz skarge na udzielanie falszywych informacji.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-10-10 10:51:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Iktorn <i...@k...pl> wrote:
    > Z tego wynika, ze jak splace np. polowe zadluzenia to pobiora odsetki
    > takze od tej czesci splaconej ("za każdy dzień począwszy od daty
    > dokonania transakcji do dnia spłaty zadłużenia")

    > Tym czasem mLinek i mLinka (ta po 2 konsultacjach) uparcie twierdzi, ze
    > jak splace w grace period połowe to naliczą mi tylko za tą "pozostałą"
    > polowe odsetki.

    > Kto jest głupi? ;)
    Ty :-)

    A na serio i dokładnie jak wygląda sytuacja z odsetkami:
    1. Oddzielasz transakcje gotówkowe od bezgotówkowych
    2. Dla salda transakcji gotówkowych i bezgotówkowych liczysz odsetki za
    każdy dzień.
    3. Na wyciąg trafia suma salda transakcji gotówkowych i bezgotówkowych i
    odstetek od gotówkowych.
    4. jeżeli spłacisz całośc kwoty z p. 3 w terminie, to bank anuluje kwotę
    odsetek od transakcji bezgotówkowych.

    Spłata zawsze jest przeznaczana na pokrycie w kolejności:
    1. Opłat
    2. Odsetek gotówkowych
    3. Odsetek bezgotówkowych
    4. Salda zadłużenia transakcji gotówkowych
    5. Salda zadłużenia transakcji bezgotówkowych.

    Teraz jasne?
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-10-10 12:08:29
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Tym czasem mLinek i mLinka (ta po 2 konsultacjach) uparcie twierdzi, ze
    > jak splace w grace period połowe to naliczą mi tylko za tą "pozostałą"
    > polowe odsetki.
    >
    > Kto jest głupi? ;)

    NIE SLUCHAJ mLINEK !!!
    To juz nie pierwszy raz, kiedy nie maja pojecia co jest grane.
    Problem nie tylko dotyczy mBanku, w multibanku jest
    (a przynajmniej bylo) tak samo.

    Jak dla mnie, to 100% wina banku, problem juz nie raz byl tutaj poruszany
    (ponoc czytaja to forum) a nic w tym kierunku nie robia.

    pozdr
    MarcinP

  • 7. Data: 2003-10-10 14:01:59
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Adam P?aszczyca <_...@i...pl>:
    > Ty :-)

    ?rednio ?mieszne.

    > A na serio i dok?adnie jak wygl?da sytuacja z odsetkami:

    Ty to wiesz, ja to wiem, a mLinka nie. I tego dotyczy? mój post.

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 8. Data: 2003-10-10 14:03:19
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * MarcinP <b...@p...onet.pl>:
> [...]
    >
    > Jak dla mnie, to 100% wina banku, problem juz nie raz byl tutaj poruszany
    > (ponoc czytaja to forum) a nic w tym kierunku nie robia.

    Gdyby to byla jednak, ale to dwie i jedna z nich 2 razy sie konsultowala
    ze "specjalista"... ech :(

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --