  • 1. Data: 2003-10-10 08:56:11
    Temat: BPH PBK nowosci
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To juz chyba bylo:
    BPH PBK - jako jedyny bank w Polsce przejmuje pełną odpowiedzialność za
    nieuprawnione transakcje
    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK podjął decyzję, że z dniem 12 października br
    wszyscy dotychczasowi indywidualni posiadacze kart płatniczych BPH PBK
    zostają objęci identyczną ochroną przed nieuprawnionymi transakcjami, co
    posiadacze kart wydawanych po tej dacie.
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3453

    Ale nie wiem, czy slyszeliscie, ze od nowego roku bedzie nowa nazwa
    banku!!!! :)
    Miejmy nadzieje, ze jakas polska. W Gazecie Bankowej niedawno proponowano
    Bank Kopernik bodaj :)

    Przy okazji (zeby nie bylo, ze spamuje - rzecz wazna dla nasz wszystkich):
    NIE dla drozszego INTERNETU w Polsce!
    PRZYLACZ SIE DO AKCJI - zaprotestuj przeciwko drozszemu Internetowi w
    Polsce!
    Wejdz na strone http://www.money.pl/protest/

  • 2. Data: 2003-10-10 10:06:24
    Temat: Re: BPH PBK nowosci
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    W Toruniu mamy Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Szpital im.
    Kopernika, pomnik Kopernika, ulicę Kopernika itd., i jeszcze będziemy mieli
    Bank Kopernik!
    Brawo!
    Zastanawia mnie jednak czy prawo Kopernika "gorszy pieniądz wypiera lepszy"
    daje np. gwarancję dobrej lokaty ;)

    Adam Gentler

  • 3. Data: 2003-10-10 10:17:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam Gentler wrote:
> [...]
    > Zastanawia mnie jednak czy prawo Kopernika "gorszy pieniądz wypiera
    > lepszy" daje np. gwarancję dobrej lokaty ;)

    Zmienilo sie w ciagu wiekow i jest tez inne prawo, ze lepszy pieniadz
    wypiera gorszy ;) (patrz dolar->zlotowka w "ciezkich" czasach ;)

  • 4. Data: 2003-10-10 11:02:20
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bm5s73$47l$1@news.onet.pl...
    > To juz chyba bylo:
    > BPH PBK - jako jedyny bank w Polsce przejmuje pełną odpowiedzialność za
    > nieuprawnione transakcje

    Nie jedyny -
    http://www.pekao.com.pl/news2.xml?/lang=PL/kind=1/id
    =1051/200370-756382-3262
    1

    MaciejK

  • 5. Data: 2003-10-10 11:32:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 10 Oct 2003 10:56:11 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > To juz chyba bylo:
    > BPH PBK - jako jedyny bank w Polsce przejmuje pełną odpowiedzialność za
    > nieuprawnione transakcje

    Łał, miłe :)
    Ciekawe czy nadal dotyczy to tylko kwoty pobranej z limitu czy też, jak w
    Citi, wszystkich opłat włącznie z ew. odsetkami, karami za przekroczenie
    limitu... pewnie niestety to pierwsze - ale i tak to lepsze niż nic :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2003-10-10 11:41:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <

    > Nie jedyny -

    http://www.pekao.com.pl/news2.xml?/lang=PL/kind=1/id
    =1051/200370-756382-32621

    ale w pekao "wszystkie operacje powyżej 150 EUR, dokonane kartą przed
    zgłoszeniem
    jej utraty."
    natomiast w bphpbk przed zgloszeniem "Wszyscy posiadacze kart płatniczych -
    zarówno debetowych, jak i kredytowych - zostaną całkowicie zwolnieni z
    odpowiedzialności za transakcje przeprowadzone przed zgłoszeniem
    zastrzeżenia. Bank wziął na siebie również przewidziany w ustawie udział
    własny klienta. "

    chyba jest jakas róznica ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-10-10 11:48:34
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

> [...]
    > odpowiedzialności za transakcje przeprowadzone przed zgłoszeniem
    > zastrzeżenia. Bank wziął na siebie również przewidziany w ustawie udział

    Przeczytaj do końca tego pekaosa. Też chciałem początkowo dementować...
    Ale jakaś różnica jest :-) Tip: Eurokonto.

    Jacek

  • 8. Data: 2003-10-10 14:16:13
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    A miałem MC likwidować, niech się dalej kisi w portfelu.

  • 9. Data: 2003-10-10 15:13:16
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:
    > chyba jest jakas róznica ;-))

    No nie "jakaś" tylko 150Euro ;)

  • 10. Data: 2003-10-10 16:24:28
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    > banku!!!! :)
    > Miejmy nadzieje, ze jakas polska. W Gazecie Bankowej niedawno

    No i będzie nowa TOiP w kartach

    gren

    --
    Zaloz prywatne forum: