  • 1. Data: 2014-11-24 21:18:46
    Temat: Millennium zdziera 7.99zł za przelew zlecony w banku mimo, że uniemożliwia wykonania go przez internet
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Taka ciekawostka przy okazji uciekania ze środkami z BGZOptima:

    Millennium nakłada nieprzekraczalny limit 50tys zł na dzienne transakcje wykonywane
    przez internet. Jeśli więc chcecie przelać więcej niż 50 tys. to musicie:

    a) fatygować się do oddziału
    b) zapłacić 7.99zł za zlecenie przelewu w banku

    Fajnie, nie?

    BZ WBK ma podobne limity, z tym że tam kwota maksymalna jest trochę wyższa i wynosi
    150 kilo zł.

    Alior na szczęście nie nakłada takich limitów więc można lać bez opamiętania ;)

    Wiecie jak jest w innych bankach?

  • 2. Data: 2014-11-24 21:25:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > a) fatygować się do oddziału
    > b) zapłacić 7.99zł za zlecenie przelewu w banku

    Millennium się pod tym względem bardzo negatywnie wyróżnia. Raz miałem
    taką akcję i oduczyłem się trzymania tam więcej niż wynosi limit...

    Przelewałem >100kzł, ale wtedy jeszcze opłaty za to nie było. Tylko
    mnóstwo czasu straciłem ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-11-24 23:14:38
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-24 21:18, az.anonim pisze:
    > Alior na szczęście nie nakłada takich limitów więc można lać bez opamiętania ;)

    A w aliorowym kantorze to nawet bez autoryzacji można lać na dowolne
    konta ;) To jest dopiero troska o bezproblemowy obrót ;)

  • 4. Data: 2014-11-25 16:08:19
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    mialem ten problem
    przekroczylem w mile limit 50k na dzień
    zadzwoniłem na partyline zapytałem jakim prawem blokująmi moje przelewy
    jakimiślimitami na marne 50k
    I dlaczego nie mogę sam decydować o górnym limicie i że chcę złożyć
    reklamację.
    Pani powiedziała że zleci mi ten przelew na jaką kwotę chcę i przyjęła
    dyspozycję.
    tak że da się....

    Piotr