  • 1. Data: 2014-11-24 22:07:02
    Temat: ilość znaków w opisie rachunku firmowego
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    istnieje podmiot o dość długiej pełnej nazwie

    część banków wykorzystuje pełne 70 znaków a inne
    samowolnie skracają a to na 40 a to na 50 czy 54

    od czego to zależy?
    Czy Meritum ma jakieś gorsze oprogramowanie niż np. BGŻ?
    Od czego to zależy ile konkretnie znaków można wstawić?!

  • 2. Data: 2014-11-24 22:12:13
    Temat: Re: ilość znaków w opisie rachunku firmowego
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > od czego to zależy?
    > Czy Meritum ma jakieś gorsze oprogramowanie niż np. BGŻ?
    > Od czego to zależy ile konkretnie znaków można wstawić?!

    Wiem że dla inteligo 61 znaków to za dużo (osiągnęliśmy 51
    skracając słowa "spółka cywilna" do postaci "s.c.")

    ile maksymalnie znaków dopuszcza Inteligo? Testował ktoś?!
    Mnie kiedyś inteligo zaakceptowało 51 ... czy przyjmie 54?

    najbardziej interesują mnie odpowiedzi praktyków, np.: "tak
    założyłem rachunek z nazwą 54 znaków" albo "nie, siłą mnie
    zmuszono do zmasakrowania nazwy do postaci 52 znakowej" ;)