  • 1. Data: 2014-11-23 10:03:00
    Temat: BGZOptima
    Od: g...@g...com

    Panowie!
    Przyszedl czas na ewakuacje z Optimy zbliza sie 25.11.
    gtoni

  • 2. Data: 2014-11-23 11:27:37
    Temat: Re: BGZOptima
    Od: n...@p...onet.pl

    W dniu niedziela, 23 listopada 2014 10:03:01 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
    > Panowie!
    > Przyszedl czas na ewakuacje z Optimy zbliza sie 25.11.
    > gtoni

    Poproszę o krótkie rozwinięcie myśli, od jakiegoś czasu człowiek umarł tzn. nie żyje,
    ale wraca do świata żywych.
    Z góry dzięki.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-11-23 11:52:35
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 02:27:37 -0800 (PST), n...@p...onet.pl
    napisał(a):

> [...]

    A panie to pies? ;-P

    > Poproszę o krótkie rozwinięcie myśli, od jakiegoś czasu człowiek umarł tzn. nie
    żyje, ale wraca do świata żywych.
    > Z góry dzięki.
    > Pozdrawiam

    W Optimie promocja na podwyższone oprocentowanie dla nowych środków trwa
    do 25.11.2014 r,
    Zgodnie z wcześniej zaobserwowaną tradycją Optima ogłasza nową promocję
    chwilę później - również dla nowych środków. Zatem jak do tej pory
    wystarczała ewakuacja kasy na kilka dni i ponowne przelanie po
    ogłoszeniu nowej promocji dla nowych środków aby załapać się na wyższy
    procent.

    Oczywiście za kazdym razem jest to loteria - czy za punkt odniesienia
    uznają stan konta w ostatnim dniu poprzedniej promocji. Na razie to się
    sprawdzało :)

    --
    Imka

  • 4. Data: 2014-11-23 11:53:47
    Od: marek <mularek@o2_wytnij.pl>

    n...@p...onet.pl Wrote in message:

    > Poproszę o krótkie rozwinięcie myśli, od jakiegoś czasu człowiek umarł tzn. nie
    żyje, ale wraca do świata żywych.
    > Z góry dzięki.
    > Pozdrawiam

    Kończy się "promocja" 3.5% na nowe środki. Czekamy na kolejny
    ruch dnia 26.11.
    Swoją drogą: dziecinna jest ta zabawa w ciągłe ewakuacje i powroty....
    --
    marek

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 5. Data: 2014-11-23 12:08:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 23 Nov 2014 11:52:35 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:

    >Oczywiście za kazdym razem jest to loteria - czy za punkt odniesienia
    >uznają stan konta w ostatnim dniu poprzedniej promocji. Na razie to się
    >sprawdzało :)
    Na wszelki wypadek zabieram chwilę wcześniej. Ewakuowałem się w
    piątek.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2014-11-24 07:38:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 01:03:00 -0800, gtoni13 napisał(a):

    > Przyszedl czas na ewakuacje z Optimy zbliza sie 25.11.
    > gtoni

    W trakcie "ewakuacji" przed zatwierdzeniem przelewu pojawia się komunikat
    żeby dzwonić to poinformują jak "załatwić" wyższe odsetki.
    Czy ktoś wie co proponują?

  • 7. Data: 2014-11-24 08:50:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W trakcie "ewakuacji" przed zatwierdzeniem przelewu pojawia się komunikat
    > żeby dzwonić to poinformują jak "załatwić" wyższe odsetki.
    > Czy ktoś wie co proponują?

    lokata + fundusze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-11-24 14:13:44
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > lokata + fundusze

    czyli szkoda impulsow na telefon :-)

    Panowie BNP daje 4% na 3mc + 3% na KO z dowolna iloscia wyplat (0zl) z tego
    KO. Srednio daje to 3,5% jak ktos na pol podzieli i nie trzeba sie bawic w
    chowanego!

  • 9. Data: 2014-11-24 15:02:39
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Panowie BNP daje 4% na 3mc + 3% na KO z dowolna iloscia wyplat (0zl) z
    > tego KO. Srednio daje to 3,5% jak ktos na pol podzieli i nie trzeba sie
    > bawic w chowanego!

    Ale trzeba mieć u nich: konto/konto/konto/konto...... :)

    "Lokata dla klientów posiadających Konto Dobrze Oszczędnościowe otwarte
    do Konta Osobistego prowadzonego w ofercie Konto Dobrze Dobrane lub
    Konta Osobistego dla Klientów Bankowości Prywatnej".......

    Uff! I to nie koniec warunków.

    ........zaakceptują Regulamin Promocji Lokaty Dobrze Procentującej i
    przeznaczą na nią Nowe Środki. Nowe środki to środki pieniężne
    stanowiące nadwyżkę ponad Saldo Depozytowe klienta, rozumiane jako suma
    środków zgromadzonych przez Klienta w Banku na rachunkach
    oszczędnościowych w PLN i rachunkach lokat terminowych w PLN obliczona
    na koniec dnia 01.10.2014"

    Na pewno nie dla mnie. Wolę wrzucić do Smarta.

  • 10. Data: 2014-11-24 16:01:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na pewno nie dla mnie. Wolę wrzucić do Smarta.

    jest coś lepszego od smarta?

    --
    pozdrawiam
    RobertS