  • 1. Data: 2014-11-24 15:55:34
    Temat: Dane współposiadacza konta w mbanku.
    Od: "KKK" <k...@p...onet.pl>

    Gdzie je teraz znajdę w nowym interfejsie internetowym?
    KKK

  • 2. Data: 2014-11-24 17:52:20
    Temat: Re: Dane współposiadacza konta w mbanku.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "KKK" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Gdzie je teraz znajdę w nowym interfejsie internetowym?
    > KKK

    W szczegółach rachunku jest Imię i nazwisko (w starym jest coś więcej?)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2014-11-25 09:12:15
    Od: "KKK" <k...@p...onet.pl>

    W nowym interfejsie nie widzę, mam tylko swoje dane, w starym miałem dane
    współposiadacza.
    KKK

  • 4. Data: 2014-11-25 09:19:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "KKK" <k...@p...onet.pl> writes:

    > W nowym interfejsie nie widzę, mam tylko swoje dane, w starym miałem dane
    > współposiadacza.
    1. Nie toppostuj.
    2. Jakie były te dane współposiadacza? BO ja zarówno w starym jak i
    nowym mam tylko imię i nazwisko. Jest coś więcej? Gdzie?
    KJ

  • 5. Data: 2014-11-25 10:21:49
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "KKK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W nowym interfejsie nie widzę, mam tylko swoje dane, w starym miałem dane
    >współposiadacza.
    > KKK
    >
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Ale bajzel - kto komu na co odpowiada :)
    Ja w starym też widzę tylko Imię i nazwisko współposiadacza (do nowego
    jeszcze nigdy się nie logowałem to nie wiem).
    P.G.

  • 6. Data: 2014-11-25 12:33:54
    Od: "KKK" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:m51hmn$bil$1@srv.chmurka.net...

> [...]
    > Ja w starym też widzę tylko Imię i nazwisko współposiadacza (do nowego
    > jeszcze nigdy się nie logowałem to nie wiem).

    Sorki. W nowym nie widzę imienia i nazwiska współposiadacza, albo nie wiem
    jak tam trafić.
    W starym widziałem imię i nazwisko. Tylko o te dane mi chodzi. Nigdy w
    starym nie widziałem więcej
    jak imię i nazwisko.
    KKK

  • 7. Data: 2014-11-25 13:03:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "KKK" <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > jak tam trafić.
    > W starym widziałem imię i nazwisko. Tylko o te dane mi chodzi. Nigdy w

    ^
    W szczegółach konta, w linii z numerem r-ku masz v, klikasz w to.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 8. Data: 2014-11-25 20:21:02
    Od: "KKK" <k...@p...onet.pl>

    > ^
    > W szczegółach konta, w linii z numerem r-ku masz v, klikasz w to.
    > KJ
    >

    > --
    > http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

    Dzienks. Jakbym nie był kaprawy na prawe oko to bym to zauważył.
    KKK