  • 1. Data: 2002-10-28 18:26:22
    Temat: Millennium i karta visa electron.
    Od: k...@p...onet.pl

    Mam kilka pytan na temat tego banku oraz karty ve wydawanej do rachunku.
    Jaka jest prowizja za wyplaty z wlasnych bankomatow ?
    Jaka jest prowizja za wyplaty z bankomatow EURONET, a pozostalych ?

  • 2. Data: 2002-10-28 20:00:15
    Temat: Re: Millennium i karta visa electron.
    Od: t...@i...pl

    > Mam kilka pytan na temat tego banku oraz karty ve wydawanej do rachunku.
    > Jaka jest prowizja za wyplaty z wlasnych bankomatow ?
    > Jaka jest prowizja za wyplaty z bankomatow EURONET, a pozostalych ?

    Prowizja za wypłatę z bankomatów własnych i Euronet - 1 pln
    Prowizja za wypłatę z bankomatów obcych (cały świat) - 3.5 PLN

    Dzienny limit wypłat - 1000 PLN

    pozdrawiam
    Tasmin