  • 11. Data: 2002-04-23 10:06:19
    Temat: Re: Millennium - MilleKredyt DOM - fakty?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Efektywne oprocentowanie nie zalezy od formy splat. Jezeli przy ratach
    równych
    > (annuitetowych) chce zaplacic tyle samo odsetek co przy ratach malejacych
    > (stala wysokosc rat kapitalowych i splata rzeczywistych odsetek) to wystarczy
    > zadeklarowac wyzsza rate annuitetowa i automatycznie krotszy termin splaty
    > calosci kredytu. Jezeli takie rozwiazanie jest niemozliwe ze wzgledow
    > finansowych to na drugi sposob splaty po prostu mnie nie stac bo pierwsza
    rata
> [...]

    No i jest jeszcze prowizja za wcześniejszą spłatę :(
    Co do jakości obsługi to ja jestem zachwycony. Załatwiam kredyt we Wrocławiu na
    Kozanowie jest tu taka bardzo miła Pani w Millenium. Wszystko podpowie,
    przepisze jak trzeba, doradzi i ładnie uśmiechnie :) W porównaniu do Kredyt
    Banku tu widać nastawienie pro-klientowskie. Im po prostu zależy żeby udzielić
    kredytu i na nim zarobić.

    Co do tego jakie raty to ja początkowo też wolałem malejące ale gdy okazało
    się, że Mille jest tylko w stałych zrobiłem małą symulację. Okazuje się, że
    przy tej samej kwocie kredytu (ok. 100k na pln) rata malejąca i
    stałą "zrównają" się do piero w 96 miesiącu spłacania. A wcześniej wyższa jest
    oczywiście malejąca. Jeśli więc nie chcesz płacić na początku wyższej raty - co
    ma szczególnie znaczenie bo wiadomo, że mieszkanie trzeba urządzić a to
    kosztuje - wybierz równe raty i wydaj kasę na ładny skórzany komplet
    wypoczynkowy.

    Bart