  • 11. Data: 2013-06-06 16:16:50
    Temat: Re: Millennijny zwrot ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    eSJot napisał(a) :
    > Witam serdecznie,
    >
    > Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę
    > tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200
    > zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...
    >
    > tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

    Żarło, żarło, aż zżarło. No i dobrze. Mniej będzie latania po piwo,
    co tylko mi wyjdzie na zdrowie :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 12. Data: 2013-06-06 18:51:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eSJot" 51b06345$0$1462$6...@n...neostrada.pl

    > Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za
    jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup
    > paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

    Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

    -- nie muszę uważać przy zakupach na zejście pod krechę
    (Mille uruchomił mi linię debetową na 4kpln; jeśli
    w ciągu tygodnia (tydzień to we wtorek wypłacam
    i w poniedziałek wpłacam a miesiąc nie trwa od
    01 do ostatniego, więc trzeba uważać) spłacę, to
    Mille nie naliczy odsetek

    -- nie muszę rezerwować części pieniędzy na Dobrych

    -- nie muszę biegać po zakupy (a ostatnio kupowałem
    podwójnie za każdym razem płacąc parę złotych;
    wczoraj kasjerki patrzyły na mnie podejrzliwie,
    tak jakby chciały powiedzieć -- i na co to?...
    najwyraźniej są szybsze ode mnie)

    -- zaczynają się normalne czasy

    -- kartami KBBZWBK (KontaGodnegoPolecenia) też
    trzeba płacić, więc będzie łatwiej

    -- w ubm. nie zdążyłem nazbierać kompletu na dwie szarytki

    -- paliwo na OrLenie nie zawsze jest najtańsze

    -- ceny w realu są wysokie

    -- ceny na Orlenie (nie licząc paliwa) są bardzo wysokie

    I najważniejsze: cieszę się, że trwało to (dla mnie) ponad rok.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-06-06 19:24:12
    Od: eSJot <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > -- ceny na Orlenie (nie licząc paliwa) są bardzo wysokie
    >
    > I najważniejsze: cieszę się, że trwało to (dla mnie) ponad rok.

    :)

  • 14. Data: 2013-06-06 19:29:48
    Od: zgred <z...@e...com>

    > Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

    Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)
    Ja - tylko po piwo keszbekowane na Orlen jeździłem, więc nic nie dostałem.

    To nie przytyk do Ciebie, ale miewam podobne wrażenia, jak oglądam w TV
    jakiś żałosny program "rozrywkowy", gdzie widownia patrząc na jakąś
    chałturę pokazuje do kamer jak to świetnie się bawi ("skoro bilety były
    po stówie, to nie pokażemy, że nam się nie podoba").

    Mille do odstrzału.

    BGŻ - zobaczymy we wrześniu, czy wystarczy na dwa dni wrzucać 5k na KO.
    EB, póki co, nic mnie nie kosztuje, to niech jest. Robię z niego
    większość płatności, to i tak wrzucam te tysiąc-półtora, choć wkurza
    mnie token w telefonie. Niewygodny.
    I ciągle jeszcze mam mB (od którego zaczynałem e-banki - kiedy to?
    2000/2001?) i jakoś nie mam przesłanek, żeby go zamknąć, bo w paru
    miejscach musiałbym zmieniać nr konta do jakichś drobnych obrywek za
    sporadyczne fuchy.

    P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,
    ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 15. Data: 2013-06-06 19:31:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eSJot" 51b0c5ba$0$1466$6...@n...neostrada.pl

    > :)

    Czy ja wiem, czy mi potrzebny ten nowy tablet i odkurzacz?...

    W sumie to aż rok z dwóch szarytek... Gdybym wczoraj rano
    wiedział o millenijnym ruchu, być może uznałbym, że 19 pln
    za kartę pamięci mikroSDHC o pojemności 8 GB to zbyt wiele,
    bo przecież mogę zadowolić się kartą o pojemności 4 GB,
    którą bym wyciągnął z innego urządzenia, w które bym
    zaaplikował kartę o pojemności 2 GB wydobytą ze smartfonu...

    Tak oto mam 2 GB luźnej karty...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2013-06-06 19:38:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zgred" 51b0c706$0$1219$6...@n...neostrada.pl

    > Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)

    Paliwo. Za 100 pln.

> [...]

    żałosny program "rozrywkowy", gdzie widownia patrząc
    > na jakąś chałturę pokazuje do kamer jak to świetnie się bawi ("skoro bilety były po

    Ja mam tam linię debetową -- na ,,tydzień'' w ,,miesiącu'' za free.

    > BGŻ - zobaczymy we wrześniu, czy wystarczy na dwa dni wrzucać 5k na KO.

    To dopiero od sierpnia te 5 kpln na KO?

    Widzę, że istotnie społeczeństwo musi mieć wroga, aby zintegrować się.
    Dokąd banki były łaskawe -- na grupie nie było fajnie. A teraz -- proszę!
    Nawet jest wzmianka o Wiewiórkach, :) które do zwierzyńca dorzuciły psy...

    > P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,

    -- Jestem alergikiem.
    -- Na jakie drzewa?
    -- Na klony Czarneckiego. ;)

  • 17. Data: 2013-06-06 20:25:30
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-06 13:18, radar pisze:
    > U mnie podobnie. Zobaczymy co wymyślą w odpowiedzi na reklamację ;))

    Reklamacja złożona :)

    --
    radar

  • 18. Data: 2013-06-06 20:50:30
    Od: S <a...@w...pl>

    > Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)

    Ja bym jeszcze wskazał 4% na 3M HH i aukcje, gdzie średnia ostatnio
    4,18%. Do tych zabaw też jest potrzebne konto.
    Karta i konto w zasadzie darmowe - to co mnie cieszy to oddział z
    obsługą kasową (gdzieś trzeba wpłacać gotówkę) i stosunkowo wysoki limit
    wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

    > Mille do odstrzału.

    Rozważam, ale na skutek powyższego się waham.

    > EB, póki co, nic mnie nie kosztuje, to niech jest. Robię z niego
    > większość płatności, to i tak wrzucam te tysiąc-półtora, choć wkurza
    > mnie token w telefonie. Niewygodny.

    Konto prestiżowe i masz token sprzętowy za darmo. 3000/mc wlać trzeba,
    ale to chyba nie problem - od biedy jednego dnia może przyjść i wyjść w
    inne miejsce. Do tego 1% zwrotu do 750zł/rok.

> [...]
    > 2000/2001?) i jakoś nie mam przesłanek, żeby go zamknąć, bo w paru
    > miejscach musiałbym zmieniać nr konta do jakichś drobnych obrywek za

    Próbowałem kiedyś zamknąć konta w mB. Nie jest to proste, bo na stronie
    nie ma formularza, nie bardzo wiadomo jak to zrobić, a przy kontakcie
    mailowym (lubię zamykać za darmo, więc nie dzwoniłem) piętrzą problemy.
    W efekcie zostawiłem i wisi do dziś. Ciekawy sposób windowania liczby
    klientów - maksymalnie utrudnić zamknięcie rachunku ;-)

    > P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,
    > ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?

    Bardzo wybranych, skoro OF na stronie proponuje 4,15% ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2013-06-06 21:02:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" koqlml$331$...@n...news.atman.pl

    > wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

    To chyba staje się standardem, do którego przywykliśmy,
    niepomni tego, że jeszcze parę lat temu za wypłatę
    z ,,cudzego'' bankomatu płaciliśmy 5 pln lub podobnie...

    A zamykałeś w banku Pocztowym?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-06-06 21:07:00
    Od: lukasm <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 12:24:06 UTC+2 użytkownik eSJot napisał:
> [...]
    >
    > zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...
    >

    > tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

    Ja zrobiłem maksymalnie jedną transakcję na 200 zł bez cashbacku (pamięć dobra, ale
    krótka), pozostałe to drobnica + 200pln cashbacku i dostałem 12 pln zwrotu. Więc albo
    "naprawili" system w okolicach 8 maja, albo mają jakiś błąd z naliczaniem premii.