  • 1. Data: 2003-04-04 07:21:10
    Temat: Millenium - wyplata transzy
    Od: "Dano" <d...@w...pl>

    Witam,
    mam kredyt hipoteczny w w/w banku (w CHF), własnie mijal termin wplaty
    ostatniej transzy do developera a ze kurs CHF byl ciagle rosnacy wiec
    poczekalem do srody. Ide sobie do oddzialu a tam pani mi mowi ze bedzie
    trwalo to 4 dni, w tym czasie kurs spada o 2-3% i jestem sporo do tylu. Czy
    w innych bankach tez tak jest? Myslalem ze dziala to jak zwykly przelew.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2003-04-04 16:50:41
    Temat: Re: Millenium - wyplata transzy
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>

    przecież masz kredyt walutowy ...
    wiec wypłacasz walutę która sprzedajesz bankowi a on zamienia ci to na
    złotówki
    wszystko zależy od kursu.

  • 3. Data: 2003-04-04 22:54:21
    Od: "benthos" <b...@w...pl>

    Może porównaj kurs z dnia podpisania umowy, a następnie kurs z dnia
    uruchomienia ostatniej transzy i wtedy oceń czy "jesteś sporo do tyłu", mam
    delikatne wrażenie, że będziesz miał nadpłatę, która pójdzie na wcześniejszą
    spłatę Twojego kredytu.
    Mylę się ?