  • 1. Data: 2003-04-04 07:38:15
    Temat: Oferta BZWBK, czyli jak zniechęcić potencjalnego klienta
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam
    Ostatnio BZWBK przysłał do mojego pracodawcy "specjalną ofertę" cytuję

    "Nawiązując do długotrwałej współpracy pomiędzy Bankiem
    Zachodnim WBK SA i ..., mamy przyjemność
    przedstawić Państwu specjalną ofertę Kart Kredytowych..."

    Specjalność tej oferty polegała na tym że gdyby w mojej firmie
    znalazło się 50 osób (bardzo mało prawdopodobnie bo pracuje tu koło 200)
    to karty będą za pół ceny, a właściwie to bezpłatne bo drugą połówkę
    zapłaci firma.

    Oferta zawierała 3 adresy e-mail, pod którymi czekają doradcy banku.
    W zeszły czwartek napisałem na jeden z nich z prośbą o porównanie ich
    oferty do konkurencji. Do dzisiaj żadnej odpowiedzi.

    Oj nie tak Panowie (i Panie), nie tak.

    Pozdrowienia
    zarafiq