  • 1. Data: 2003-04-04 07:02:43
    Temat: Jak BZ WBK pozyskuje kredyty mieszkaniowe
    Od: t...@p...onet.pl

    W roku 2002 BZWBK wprowadził promocyjne oprocentowanie kredytów mieszkaniowych
    na poziomie 7,99. Była to wtedy rewelacja. Jednoczesnie w promocji znajdowała
    się klauzula; po roku kredyt bedzie oprocentowany wg stopy zmiennej. Aktualnie
    stopa ta wynosi TYLKO 8,99%!!!!:

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194358

    Na koniec roku 2002 promocja sie skończyła. Oznacza to, że ktoś kto skusił sie
    ofertą będzie płacił 8,99%.

    Od początku tego roku znowu proponują promocję; tym razem na pół roku. Zasady
    takie same a promocyjne oprocentowanie 6,49%. Klienci walą pewnie drzwiami i
    oknami!!!!!

    Tensor1

  • 2. Data: 2003-04-04 09:03:38
    Temat: Re: Jak BZ WBK pozyskuje kredyty mieszkaniowe
    Od: w...@o...pl

    > Od początku tego roku znowu proponują promocję; tym razem na pół roku. Zasady
    > takie same a promocyjne oprocentowanie 6,49%. Klienci walą pewnie drzwiami i
    > oknami!!!!!

    I tak zaluje, ze u nich nie wzialem kredytu tylko w LG bo tam mam aktualnie
    6,04% w USD, a poniewaz zamierzam splacic kredyt w 3 lata to i tak by sie
    oplacilo, chyba ze dolar spadnie na co sie nie zanosi...

  • 3. Data: 2003-04-04 15:39:38
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 6,04% w USD, a poniewaz zamierzam splacic kredyt w 3 lata to i tak by sie
    > oplacilo, chyba ze dolar spadnie na co sie nie zanosi...
    To jest zupełnie inna sprawa i w niczym nie usprawiedliwia takich PROMOCJI
    BZWBK. Moim zdaniem tego typu praktyki (pewno czasami prowadzone także przez
    inne banki) powinny byc na tej liście odpowiednio nagłaśniane i zdecydowanie
    potępiane. Zauważ, że w tej chwili oprocentowanie kredytów mieszkaniowych w PLN
    oscyluje w obszarze 7,0-7,6%. Co mają powiedzieć ludzie, którzy skusili się na
    promocję. Dobrze ją pamiętam, była dość intensywna w prasie i innych mediach.
    Pozdrowienia Tensor1
    PS Co więcej. Mają czelność ją ponawiać!!!!!!