  • 1. Data: 2003-04-04 07:15:18
    Temat: KB24?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Od jakiegos czasu koszmarnie sie wlecze.
    Tylko u mnie (Krakow/DSL)?

  • 2. Data: 2003-04-04 08:52:58
    Temat: Re: KB24?
    Od: "Woojtek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Od jakiegos czasu koszmarnie sie wlecze.
    > Tylko u mnie (Krakow/DSL)?

    Z szybkoscia KB24 jest roznie: albo jest bardzo zle albo tragicznie.
    Zastanawiam sie dlaczego mimo dosc powszechnego narzekania na szybkosc
    dzialania KB24 nikt sie nie kwapi zeby ten problem rozwiazac.
    Postawienie wydajniejszych serwerow na wydajniejszych laczach nie jest dla
    tak duzego banku jakims kosmicznym wydatkiem?

  • 3. Data: 2003-04-04 09:30:10
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Woojtek wrote:
    [...]

    > Postawienie wydajniejszych serwerow na wydajniejszych laczach nie jest dla
    > tak duzego banku jakims kosmicznym wydatkiem?

    Ale to chyba jest inny problem niż tylko łącza/serwery.
    Mi np. nagminnie zdarza się sytuacja

    Wpisuję login i hasło naciskam przycisk logowania i... dostaję ładny
    komunikat, że ze względu na długi okres bezczynności zostałem wylogowany.

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(