  • 11. Data: 2003-02-08 14:12:21
    Temat: Re: Millenium via internet
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Ja mam ich VE do wypłat za granicą - 3,5 PLZ

  • 12. Data: 2003-02-08 15:34:55
    Temat: Odp: Millenium via internet
    Od: "benthos" <b...@w...pl>

    już nie długo,
    zmieni się opłata za wypłatę w obcym bankomacie
    będzie 5,00 PLN

    Użytkownik Grzegorz Niedzwiecki <g...@n...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b23362$133$...@p...warman.nask.pl...

  • 13. Data: 2003-02-09 01:36:50
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "ofirka" <o...@o...pl> wrote in message news:b1f9e6$j1k$1@news.tpi.pl...

    > Apropo Millennium jeszcze, maja wprowadzic oplate za konto osobiste 5zl, w
    > przypadku w ogole zajscia potrzeby placenia (zalezy od salda), przy czym w
    > tych 5 zl bedzie 10 darmowych wyplat z bankomatu. Jak wiadomo, dotychczas
    > wyplata kosztuje 1zl. Czyli w przypadku gdy wyplacasz kase 3x w miesiacu,
    > oplaca sie (bezplatnie) przekwalifikowac konto na to nowe:)
    > Jeszcze nie wiem kiedy to:)

    Hmmm, ja dostalem z wyciagiem info, ze jest

    -nowy produkt unikonto plus, ze moge go zalozyc jako drugie konto (niestety
    nie bylo nic o przekwalifikowaniu, ale to tylko ulotka rekramowa wiec pewno
    nie ma wszystkich informacji)
    - ze wlasnie te 10 darmowych wyplat i juz 5PLN z obcych bankomatow (szkoda,
    bylo 3.5).