  • 1. Data: 2006-05-25 20:37:23
    Temat: jeszcze jedno pytanie o lokate walutowa
    Od: "mike" <m...@i...pl>

    dzieki za odpowiedzi na poprzednie pytanie, ale mam nastepne: dlaczego
    lokata z oprocentowaniem stalym (na 12mcy, ponad 2500USD) ma az 4%, a z
    oprocentowaniem zmiennym tylko 1,15%, po prostu czemu jest taka duza
    roznica i w dodatku czemu GETIN daje az 4% (to chyba najwiecej mozliwe
    do uzyskania wg. wyszukiwarki lokat na interii)? Ja oczywiscie rozumiem
    zalety (dla banku) takiego lub innego oprocentowania, no ale az taka
    roznica? Z gory dziekuje za info.

  • 2. Data: 2006-05-26 10:00:25
    Temat: Re: jeszcze jedno pytanie o lokate walutowa
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    > do uzyskania wg. wyszukiwarki lokat na interii)? Ja oczywiscie rozumiem
    > zalety (dla banku) takiego lub innego oprocentowania, no ale az taka

    roznice sa, ale nigdy az tak duze, byc moze w wyszukiwarce jest jakis blad?
    proponuje wejsc na strone banku (lub zadzwonic na info) i sie konkretnie
    dowiedziec

    pozdr.
    R.

  • 3. Data: 2006-05-26 16:08:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "mike" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > do uzyskania wg. wyszukiwarki lokat na interii)? Ja oczywiscie rozumiem
    > zalety (dla banku) takiego lub innego oprocentowania, no ale az taka

    Na stronie Getina znalazlem tylko stale oprocent. dla lokat walut.
    4% nie jest czyms super wygorowanym w odniesieniu do stawek miedzybanowych.
    Trzeba sobie zadac pytanie dlaczego inne banki tak okradaja depozytariuszy
    dajac np. oproc. w USD na poziomie 1%.
    Czesto banki robia tak, ze maja wczesniej tylko oproc. zmienne lokat, a
    potem chca przyciagnac nowych klientow i wprowadzaja oferte staloprocentowa
    nie podnoszac oproc. dla wszystkich, ktorzy wczesniej zalozyli lokaty. W ten
    sposob lepsza oferta nie dotyczy juz pieniedzy zdeponowanych w takim banku
    wczesniej.

  • 4. Data: 2006-05-26 16:09:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>