  • Data: 2014-09-23 10:26:19
    Temat: Millenium leci w kulki? skok oprocentowania hipotecznego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Mam w Millenium hipoteczną konsolidację w PLN.

    Oprocentowanie zgodnie z umową WIBOR3M + marża 3,85.

    W tym miesiącu nagle rata podskoczyła mi o 3,5% w stosunku do
    poprzednich miesięcy - mimo że WIBOR3M spadł. Oprocentowanie nominalne
    "w systemie" też wygląda dziwnie - jakby podnieśli mi marżę o 0,5 (co
    mogłoby się zdarzyć, jakbym nie miał określonych w umowie wpływów z
    pensji oraz płatności kartą - a warunki miałem spełnione z zapasem).

    Reklamację wysłałem i póki co cisza...

    Komuś jeszcze taki numer wycięli?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.