  • 1. Data: 2009-01-15 15:18:05
    Temat: Milledom Zycie ?
    Od: "tomOnet" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem wspolwlascicielem kredytu (60 % ja, 40% zona - uzaleznione to bylo od
    zarobkow). Wiem, ze oplacamy cos takiego jak Milledom Zycie. Jest to
    obowiazkowe ubezpieczenie. Ale jak to w praktyce wyglada : Cos mi sie dzieje
    (umieram/staje sie kaleka) jestem niezdolny do "zarabiania", w tej sytuacji
    ubezpieczyciel splaca moja czesc kredytu a zona odpowiedni procent swojej
    czesci?? Czyli w praktyce rata wynosi 40% pierwotnej raty??

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-15 15:42:33
    Temat: Re: Milledom Zycie ?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    tomOnet wrote:
> [...]
    > ubezpieczyciel splaca moja czesc kredytu a zona odpowiedni procent swojej
    > czesci?? Czyli w praktyce rata wynosi 40% pierwotnej raty??

    W praktyce to przeczytaj umowe z ubezpieczycielem.
    A wcale sie nie zdziwie jak TU splaci kredyt tylko i wylacznie przy
    smierci w okreslony sposob (a wiec smierc w pracy, do tego totalnie bez
    winy kogokolwiek) - smierc np w wyyniku zawalu czy ataku serca nie
    podlega ubezpieczeniu itp. A wtedy wiesz co sie stanie...

    Zazwyczaj te ubezpieczenia przed niczym nie chronia, a jedynie chodzi o
    wyciagniecie kasy od klienta (TU dogaduje sie z bankiem - niech placi ,
    a my sie podzielimy z wami, w ten czy inny sposob) - dlatego wlasnie
    koszt ubezpiecznie wliczasz w koszty kredytu i patrzysz co ise bardziej
    oplaca - bo z zasady to nic nie daja, a stanowia tylko koszt kredytu.
    --
    Regards,
    Maverick