  • 1. Data: 2009-01-15 13:30:34
    Temat: [City] KK-transakcje gotowkowe
    Od: " Aga" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    dostalam wlasnie list z City - w ramach promocji od 1.01.2009 do 31.12.09
    nie pobieraja oplaty za transkacje gotowkowe przy uzyciu KK. Objete promocja
    sa wyplaty z bankomatow w Pl i !!przelewy srodkow z rachunku karty na
    dowolny rachunek!!
    Szkoda tylko, ze ponizej dopisali: oprocentowanie transkacji gotowkowych
    naliczane od dnia dokonania transakcji, pozostaje bez zmian i jest zgodne z
    TOiP ;-(
    a juz sie czlowiek nakrecil byl...;-)
    pozdr, Aga

  • 2. Data: 2009-01-15 14:43:34
    Temat: Re: [City] KK-transakcje gotowkowe
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > naliczane od dnia dokonania transakcji, pozostaje bez zmian i jest zgodne z

    a czego się spodziewałaś, że wypłaty z bankomatów kk będą traktowane jak
    op. bezgotówkowe?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-01-15 19:27:53
    Od: " Aga" <p...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > a czego się spodziewałaś, że wypłaty z bankomatów kk będą traktowane jak
    > op. bezgotówkowe?

    Akurat wolalabym przelewy na dowolne konto ;-) Niejednemu bankowi sie to juz
    udawalo, to moze kiedys Citi sie tez uda.
    Ale to pobozne zyczenie, wiem wiem... :-)
    a.

  • 4. Data: 2009-01-15 21:08:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 15 Jan 2009 19:27:53 +0000 (UTC)
    " Aga" <p...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Akurat wolalabym przelewy na dowolne konto ;-) Niejednemu bankowi sie
    > to juz udawalo, to moze kiedys Citi sie tez uda.
    > Ale to pobozne zyczenie, wiem wiem... :-)

    Ktoś kiedyś na grupie napisał taki oto przepis: Dzwonisz do Citi
    podajesz nr konta (swojego) i że to gazownia. Raczej niezgodne z
    regulaminem i grożą na pewno konsekwencję jak się wyda, ale z tego co
    pamiętam to podobno działa.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-01-15 21:41:27
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > podajesz nr konta (swojego) i że to gazownia. Raczej niezgodne z
    > regulaminem i grożą na pewno konsekwencję jak się wyda, ale z tego co

    Ale czy koniecznie musiałeś publicznie o tym pisać?
    Im mniej osób o tym wie, tym lepiej :-)

  • 6. Data: 2009-01-16 08:08:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 22:08:36 +0100, xbartx napisał(a):

    > Ktoś kiedyś na grupie napisał taki oto przepis: Dzwonisz do Citi
    > podajesz nr konta (swojego) i że to gazownia

    Przejdzie tylko jeśli to konto jest w wieśniackim banku. I nie gazownia,
    lecz deweloper ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-01-24 22:31:13
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik " Aga" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > promocja
    > sa wyplaty z bankomatow w Pl i !!przelewy srodkow z rachunku karty na

    Dotyczy to tylko wybranych klientów albo wybranych kart? Bo z mojej KK
    Silver zdjęli normalną prowizję za wypłatę gotówki.