  • 1. Data: 2009-01-15 12:53:41
    Temat: ING - Online -czy ktos zauwazyl
    Od: "krzym@" <i...@c...home.plWiadomo.co.usun>

    Witam,

    Jestem troche przewrazliwiony na punkcie bezpieczenstwa w ING w zwiazku z
    tym:
    Przypadkiem zauwazylem sytuacje: podczas tworzenia sesji ING online,
    dochodzi do dodatkowych polaczen z systemem tradedoubler.com, natomiast
    zakonczenie sesji zwienczone zostaje sesja z google-analytics.Nie
    spodziewalem sie, ze bank wyprowadza na zewnatrz dane statystyczne odnosnie
    ich systemow online'owych zarzadzania kontami,ale niech tam (niech wiedza
    kiedy dolozyc kolejny klocek) - ale co w tej koncepcji ma do roboty
    tradedoubler?.

  • 2. Data: 2009-01-15 15:02:15
    Temat: Re: ING - Online -czy ktos zauwazyl
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    krzym@ napisał/a:
> [...]
    > ich systemow online'owych zarzadzania kontami,ale niech tam (niech wiedza
    > kiedy dolozyc kolejny klocek) - ale co w tej koncepcji ma do roboty

    Tez mnie to denerwowało przy łączeniu się z jakimiś stronami i te
    połączenia o których piszesz dodałam do zablokowanej zawartości (Opera).

    --
    animka