  • 21. Data: 2023-06-29 21:28:19
    Temat: Re: Milek i Google Pay
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Ale jak ją zamawiałeś?
    > I jak dodawałeś do GP?

    Otwierałem konto przez net co by zgarnąć wisienki
    i przy wypełnianiu wniosku zaznaczylem tylko karte wirtualną
    - upewniajac sie telefonicznie ze za platnosci wirtualka tez wisienki dadza.
    W apce mam "wizerunek" karty która odsłania maskowany numer na żądanie
    no i numerki przeklepałem do gugla

    Pozdro

  • 22. Data: 2023-06-29 21:38:42
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2023-06-29 o 19:58, J.F pisze:

    > pykasz 5 razy i chowasz karte milka :-)

    Taaa 5x kredytówką, 5x debetówką Milka
    1000 zeta Velo - żeby stówka wisienek wpadła
    100-wa Inteligo żeby była free
    1x żubrem

    Resztą "pykam" wg własnego uznania - bez zobowiazań ;)

    Revolut dał 200 za skuteczne polecenie
    a teraz mi podniósł na 225 :)
    Ciekawe - Kumpel zeznał że jemu daje 125 za polecenie

    Pozdro

  • 23. Data: 2023-06-29 21:41:57
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Co znaczy
    >    zapłacę kartą->blikiem

    Telefonem z NFC ale z milkową apką HCP i ustawioną na karcie płatnością blik

  • 24. Data: 2023-06-29 21:48:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 29 czerwca 2023 o 21:28:21 UTC+2 Waldek napisał(a):

    > W apce mam "wizerunek" karty która odsłania maskowany numer na żądanie
    > no i numerki przeklepałem do gugla

    No tak, tak się daje i w apce mbąka, na pewno do świeżo zamówionego - i jeszcze
    nieaktywowanego - platiku, zapewne też do wirtualki.

    Ale coś pamiętam, że kiedyś można było w apce - mbąk, N26? - puknąć "dodaj do GP" i
    nic nie trzeba było przeklepywać.
    Teraz nie sprawdzę bo mam za stary android.
    Dobrze że N26 - odpukać - nadal działa.

  • 25. Data: 2023-06-30 11:14:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jun 2023 21:38:42 +0200, Waldek wrote:

    > Taaa 5x kredytówką, 5x debetówką Milka
    > 1000 zeta Velo - żeby stówka wisienek wpadła
    > 100-wa Inteligo żeby była free
    > 1x żubrem

    Tak tak - nie ma nic za darmo :-)

    > Resztą "pykam" wg własnego uznania - bez zobowiazań ;)
    >
    > Revolut dał 200 za skuteczne polecenie
    > a teraz mi podniósł na 225 :)
    > Ciekawe - Kumpel zeznał że jemu daje 125 za polecenie

    Lepszych polecasz?

    J.

  • 26. Data: 2023-06-30 14:20:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Dobrze że N26 - odpukać - nadal działa.

    Noszzz kuźwar, trzeba pysk na kłódkę trzymać bo czary/klątwy się dzieją.
    Wczoraj to napisałem, a dziś mail z N26, że za 8 tygodni przestaną wydawać
    update'y apki dla andków niższych niż 8.
    To może jeszcze nie oznaczać, że apka przestanie działać - przynajmniej
    mbąkowa działała jeszcze z rok po zakończeniu aktualizacji - ale groźba jest.
    To jest jakaś tragedia - tym bardziej, że apka N26 wygląda po prostu na
    najzwyklejszą przeglądarkę ich strony zrobionej w RWD.

  • 27. Data: 2023-07-02 03:46:00
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 cze 2023 o 19:28, Dawid Rutkowski pisze:

    > Samemu byłoby mi już ciężko 35 w miesiącu zrobić,

    Płacę katami kilka raz dziennie -- u mnie 350 w miesiącu byłoby
    problemem, nie 35. Obowiązkowe 5 zwykle wyrabiam bułkami lub
    jogurtami czy kefirem bądź mlekiem...

    Mam co najmniej 40 obowiązkowych... (20 w Millennium)

    Naraz zwykle nie noszę więcej niż 2 kg -- więc często kupuję.
    Wyjątkiem jest kupowanie z wożeniem do samochodu -- rzadko tak
    kupuję.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 28. Data: 2023-07-02 08:14:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-06-29 o 21:38, Waldek pisze:

    > Taaa  5x kredytówką, 5x debetówką Milka
    > 1000 zeta Velo - żeby stówka wisienek wpadła
    > 100-wa Inteligo żeby była free
    > 1x żubrem
    >
    > Resztą "pykam" wg własnego uznania - bez zobowiazań ;)

    Jak wprowadzali opłaty za rachunki/karty, to też tak kombinowałem
    gdzie jaki obrót trzeba zrobić. A potem polikwidowałem prawie całą
    warunkową darmowość. Teraz tylko jeden warunek
    i potem bez pilnowania :-)

  • 29. Data: 2023-07-05 19:58:24
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 lip 2023 o 08:14, cef pisze:

    > Jak wprowadzali opłaty za rachunki/karty, to też tak kombinowałem
    > gdzie jaki obrót trzeba zrobić. A potem polikwidowałem prawie całą
    > warunkową darmowość.

    Darmowe nie są złe, ale lepsze są płatne:

    - Alior dawał/daje 1% (chyba podwyższa %% na Moszczędnym)
    - CA dawał/daje 3% albo 25 pln
    - Velo dawał/daje 10%
    - Millennium podwyższa %% na Proficie

    Kredytówki podczas wysokich stóp też dają zysk -- szmal
    kiśnie na oszczędnym...

    > Teraz tylko jeden warunek i potem bez pilnowania :-)

    U mnie niby aż dwa warunki:
    - dawanie wisienek
    - dawanie orzeszków

    Ale wisienki są (z definicji) jednorazowe, czyli zostaje
    tyko jeden warunek -- orzeszki...

    Bezwarunkowe ;) trzeba kasować...

    -=-

    W tym miesiącu pyknięcia mam za sobą...
    Na domiar dobrego -- mam już mniej koniecznych pyknięć niż w czerwcu...

    Znajdę chwilę czasu -- zamorduję swego Synecka...
    Trzeba mordować -- gdybym zamordował na czas, przed
    ponad rokiem dostałbym 200 pln... Chlip, chlip...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s