  • 1. Data: 2006-02-27 15:35:46
    Temat: Miesiac i 10 dni...
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tyle czekam na rozpatrzenie reklamacji w mBanku :)
    I jeszcze poczekam,

    Czy taką reklamację (w przypadku odmowy) można poddać pod arbitraż z powodu
    przekroczenia regulaminowego terminu i z dużą pewnością uzyskać korzystny
    "wyrok"?

  • 2. Data: 2006-02-27 15:50:09
    Temat: Re: Miesiac i 10 dni...
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Tyle czekam na rozpatrzenie reklamacji w mBanku :)
    > I jeszcze poczekam,

    Nie napisałeś tylko czego dotyczy reklamacja.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-02-27 16:54:23
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Feb 2006 16:50:09 +0100, w <dtv73e$nau$1@inews.gazeta.pl>, "Dawid
    Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał(-a):

    > Nie napisałeś tylko czego dotyczy reklamacja.

    Wpłaty we wpłatomacie.

  • 4. Data: 2006-02-27 20:15:39
    Od: T0SIA <t...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):
> [...]
    > przekroczenia regulaminowego terminu i z dużą pewnością uzyskać korzystny

    a nie bylo zadnej reakcji po zlozeniu reklamacji?

    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    -----------

  • 5. Data: 2006-02-28 12:04:27
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Feb 2006 21:15:39 +0100, w <dtvml9$jfe$1@opal.icpnet.pl>, T0SIA
    <t...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > a nie bylo zadnej reakcji po zlozeniu reklamacji?

    Nie -- czeka na rozpatrzenie.

  • 6. Data: 2006-02-28 17:23:01
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-02-28 13:04, r...@a...net.pl pisze:

    > Nie -- czeka na rozpatrzenie.

    Może zadzwoń na mLinię i przypomnij się, wspominając o arbitrze ;-)

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 7. Data: 2006-02-28 17:48:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 28 Feb 2006 18:23:01 +0100, w <440486f3$1@news.home.net.pl>, Grzegorz
    Kamionka <k...@T...data.pl> napisał(-a):

    > Może zadzwoń na mLinię i przypomnij się, wspominając o arbitrze ;-)

    Przypomniałem się :). O arbitrze jeszcze nie wspominałem.