  • 1. Data: 2006-02-27 14:09:45
    Temat: mbank ma nowe www
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    na pierwszy rzut oka tragedia...... i jeszcze ten różowy kolor..... a
    tfuj....

    an error occurred while processing this directive - też fajne :)

    AG

  • 2. Data: 2006-02-27 14:25:33
    Temat: Re: mbank ma nowe www
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    Nieco OT, gdzie jest ten rozowy kolor? Chyba Twoj post jednak ostatecznie
    udowadnia, ze nie ma jak stary dobry monitor CRT na Trinitronie, ktory ma
    niemalze liniowa charakterystyke barwna...

    mam philipsa LCD 150X.... fakt, ze ma juz 5 lat i nie odzwierciedla
    prawidlowo kolorów, sprawdze w domu jak to wyglada.

  • 3. Data: 2006-02-27 14:26:19
    Od: asp420 <a...@g...pl>

  • 4. Data: 2006-02-27 14:40:23
    Od: wek <w...@e...pl>

    AG napisał(a):
> [...]
    >
    > mam philipsa LCD 150X.... fakt, ze ma juz 5 lat i nie odzwierciedla
    > prawidlowo kolorów, sprawdze w domu jak to wyglada.

    ja widze rozowy, jeden box na srodku i na dole

  • 5. Data: 2006-02-27 14:42:06
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 2/27/2006 3:26 PM, asp420 wrote:

    > Nieco OT, gdzie jest ten rozowy kolor? Chyba Twoj post jednak ostatecznie
    > udowadnia, ze nie ma jak stary dobry monitor CRT na Trinitronie, ktory ma
    > niemalze liniowa charakterystyke barwna...

    A jaki to jest kolor, bo IMHO szaroróżowy?

    Pzdr: Witek

  • 6. Data: 2006-02-27 15:21:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Feb 2006 15:42:06 +0100, w <dtv36t$f7e$1@nemesis.news.tpi.pl>, Catbert
    <c...@w...pl> napisał(-a):

    > A jaki to jest kolor, bo IMHO szaroróżowy?

    Albo i brudny róż.

  • 7. Data: 2006-02-27 15:52:02
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    Ten "brudny roz" naprawde jest okreslany jako czerwien laterytowa.
    Najczesciej cos takiego sie widuje w Polsce w sosach do spaghetti :-)

    Nie pisze (ani powyzej, ani tu) z ironia. Po prostu duzo pracuje z grafika
    rastrowa i czasem zadziwia mnie, ze monitory jakie widuje sa tak slabo
    wyregulowane i kompletnie przeklamuja kolory. Nie same z siebie (chyba ze
    sa zuzyte lub kiepskiej jakosci, ew, stare LCDki), tylko najczesciej z
    powodu nie tyle blednej ile kompletnego braku regulacji, ktora ogranicza
    sie do ustawienia rozdzialki i/lub czest. odswiezania.

    Dlatego mala podpowiedz: gamme w pecetach ustawiamy na 2,2, a w makowkach
    na 1,8. Pozniej mozna go wyregulowac jednym z calego mnostwa programow
    (jesli ktos nie ma urzadzenia kolorymetrycznego), co spowoduje ze kolory w
    przyblizeniu beda odpowiadac ich rzeczywistym odpowiednikom w realu ;-)

  • 8. Data: 2006-02-27 18:24:43
    Od: mateusz_id <m...@o...pl>

    moim zdaniem jest lepszy, łatwiej dojść do potrzebnych rzeczy.
    A kolor nie jest zły :) zawsze mogli dać seledyn :D

  • 9. Data: 2006-02-27 18:50:46
    Od: "Sawinski Piotr" <p...@p...pl>

    AG wrote:
    > na pierwszy rzut oka tragedia...... i jeszcze ten różowy kolor..... a
    > tfuj....
    >
    > an error occurred while processing this directive - też fajne :)
    >

    > AG

    Rozdzielczosc 1800x1440 - trudno sie przyzwyczaic, gdyz calosc zajmuje okolo 35%
    wysokosci ekranu:/

    --
    Sawinski Piotr

  • 10. Data: 2006-02-28 06:10:22
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    AG napisał:

    > na pierwszy rzut oka tragedia...... i jeszcze ten różowy kolor..... a
    > tfuj....

    Oczojebne rzygowinki, błeee..., fuj, fuj...

    --
    PWZ
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.