  • 1. Data: 2006-02-27 17:56:59
    Temat: Fundusz gwarancyjny.
    Od: "EG" <e...@o...pl>

    Witam.
    Międzybankowy. Są tam jakieś gwarancje lokat/wkładów w przypadku gdy bank
    upadnie.
    Wiem tylko tyle, że do pewnej kwoty jest to 100%
    Pozostała odpowiednio mniej. Bardzo proszę o ewentualne szczegóły.
    Dziękuję i pozdrawiam.
    --
    EG

  • 2. Data: 2006-02-27 18:11:35
    Temat: Re: Fundusz gwarancyjny.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    EG napisał(a) w wiadomości: ...
    > Są tam jakieś gwarancje lokat/wkładów w przypadku gdy bank upadnie.
    >Wiem tylko tyle, że do pewnej kwoty jest to 100%
    >Pozostała odpowiednio mniej. Bardzo proszę o ewentualne szczegóły.

    do 1000 EUR 100%
    1000..22500 EUR 90%
    >22500 EUR do podziału z masy upadłościowej, w praktyce 0%

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/b
    fg

    Arek

  • 3. Data: 2006-02-27 19:41:15
    Od: "EG" <e...@o...pl>

    > do 1000 EUR 100%
    > 1000..22500 EUR 90%
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/b
    fg

    Dzięki.
    --
    EG

  • 4. Data: 2006-02-27 21:45:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Arek napisał(a) w wiadomości: ...

    >do 1000 EUR 100%
    >1000..22500 EUR 90%

    Tak się zastanawiam, 100%*1000 + 90%*21500 = 20350
    Czy jest jakieś oficjalne uzasadnienie dlaczego nie gwarantują 100% do 20350
    EUR? Taka sama wysokość gwarancji. Ale ktoś wymyślił inaczej, ciekawe dlaczego.

    Arek