  • 1. Data: 2014-03-06 08:30:00
    Temat: Meritum-lokata 3-m
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy bylo, ale to jedna z lepszych ofert na krotko -3,7%
    http://meritumbank.pl/finanse_osobiste/oszczednosci/
    lokata-extra.html#tab_O-lokacie

    SKB oferuje do 21.03 -3,8%, ale oferta tylko dla posiadaczy konta z dostepem
    przez net(ze wzgledu na ograniczona siec placowek potrzebych do zalozenia
    konta- oferta ograniczona lokalnie)

  • 2. Data: 2014-03-06 10:58:46
    Temat: Re: Meritum-lokata 3-m
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Dzięki za info.

    Dziwna jest konstrukcja tej lokaty: najwyraźniej kierowana jest dla klientów meritum
    banku (wzmianki o nadwyżce), ale nie mam możliwości wyklikania jej z systemu
    transajcyjnego...

    Czyli jedyny sposób na założenie to osobno wypełniany wniosek?

    Analiza ma być wykonana w dniu 21 marca 2014, ale rozumiem że lokatę mogę założyć już
    dzisiaj i przy spełnieniu warunków oprocentowanie będzie wynosiło 3.7% już od
    pierwszego dnia?

  • 3. Data: 2014-03-06 11:24:16
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Tutaj podobna:

    https://online.neobank.pl/public/classic/?statycznaI
    d=75

  • 4. Data: 2014-03-06 11:53:27
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Tako rzecze infolinia:

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 10:58:46 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

    > Czyli jedyny sposób na założenie to osobno wypełniany wniosek?

    Wniosek online lub wniosek w banku. Nie ma opcji założenia z poziomu systemu
    transakcyjnego.

    > Analiza ma być wykonana w dniu 21 marca 2014, ale rozumiem że lokatę mogę założyć
    już dzisiaj i przy spełnieniu warunków oprocentowanie będzie wynosiło 3.7% już od
    pierwszego dnia?

    3.7% od pierwszego dnia lokaty, liczba lokat nie jest ograniczona.

  • 5. Data: 2014-03-06 12:15:49
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Ciekawostka: chwilę po złożeniu wniosku dostałem telefon z Expandera. Przypadek?