  • 11. Data: 2014-09-25 08:12:34
    Temat: Re: Meritum 2M/5M 4%
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Mam nadzieję, że jak przeleję kasę z indywidualnego na wspólne, to na tym ostatnim
    bedą to "nowe środki"

  • 12. Data: 2014-09-25 09:42:47
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    S wrote:

    > Podwyższyli nieco lokatę 2M do 4% i dołożyli 5M na 4% dla nowych
    > środków. Nieźle to wygląda... jeśli nie najlepiej na rynku. W obliczu
    > zbliżającej się obniżki stóp - ciekawy ruch. Szczególnie, iż niektórzy
    > gracze (np. CA) właśnie uaktualnili oprocentowanie w dół.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-chce-kupic-Mer
    itum-Bank-od-Innovy-
    Capital-i-EBOiR-3206295.html

    Alior ma zamiar wykupić MeritumBank - zatem zakończenie tej lokaty 5
    miesięcy może się już odbyć w Aliorze. Tzn. jeżeli w ciągu 5 miesięcy uda im
    się zrobić fuzję prawną, ale to jest chyba realne.

    --
    Wysłane z pola.

  • 13. Data: 2014-09-25 14:32:00
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Czy ktoś się orientuje jaki jest czas na zasilenie lokaty?

  • 14. Data: 2014-09-25 14:58:43
    Od: g672 <g...@g...pl>

    W dniu 2014-09-25 14:32, Piotr Hołda pisze:
    > Czy ktoś się orientuje jaki jest czas na zasilenie lokaty?

    5 dni roboczych

  • 15. Data: 2014-09-25 21:27:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-09-25 o 14:58, g672 pisze:

    > 5 dni roboczych

    w GNB też macie lokatę na 4% na 2 m-ce, max 20kzł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-09-26 00:17:34
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-09-25 08:12, eisenberg pisze:
    > Mam nadzieję, że jak przeleję kasę z indywidualnego na wspólne, to na tym ostatnim
    bedą to "nowe środki"

    Obawiam sie ze jednak nie

    Ja natomiast na 15.09 mialem w Meritku
    o dużo za duzo .. wiec też się nie załapie ;)

  • 17. Data: 2014-09-26 10:28:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-09-24 07:23, Imka wrote:
    > Górna granica 100000.

    Na jedną lokatę. Nie ma ograniczeń na liczbę lokat.

    Piotrek

  • 18. Data: 2014-09-26 17:31:22
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-09-26 00:17, Waldek pisze:
    > Ja natomiast na 15.09 mialem w Meritku
    > o dużo za duzo .. wiec też się nie załapie ;)

    Witaj w klubie ;) Żeby było dramatyczniej to ja akurat 16.09 prawie
    wyzerowałem meritka... że też nie mogli poczekać z promocją 1 dzień ;)