  • 1. Data: 2014-09-24 06:03:28
    Temat: Meritum 2M/5M 4%
    Od: S <a...@w...pl>

    Podwyższyli nieco lokatę 2M do 4% i dołożyli 5M na 4% dla nowych
    środków. Nieźle to wygląda... jeśli nie najlepiej na rynku. W obliczu
    zbliżającej się obniżki stóp - ciekawy ruch. Szczególnie, iż niektórzy
    gracze (np. CA) właśnie uaktualnili oprocentowanie w dół.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-09-24 07:23:59
    Temat: Re: Meritum 2M/5M 4%
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Sep 2014 06:03:28 +0200, S napisał(a):

> [...]
    > zbliżającej się obniżki stóp - ciekawy ruch. Szczególnie, iż niektórzy
    > gracze (np. CA) właśnie uaktualnili oprocentowanie w dół.

    Nie tylko dla nowych, również dla środków pochodzących z Lokat Extra
    zapadających w okresie 24.09-15.10.2014 r. powiększonych o należne od
    Lokat Extra odsetki (czytaj gwiazdkę).
    Pierwszy raz widzę taki ukłon w stronę "nienowych środków".

    Górna granica 100000.

    --
    Imka

  • 3. Data: 2014-09-24 07:34:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 24.09.2014 o 07:23, Imka pisze:

    > Górna granica 100000.

    Jak ktoś ma więcej to wtedy lepiej wybrać się do klona, bo tam od 100k
    też 4%:

    http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-w
    ielki-procent

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-09-24 16:40:43
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    ciekawi mnie taki hipotetyczny problem:
    na wszystkich kontach w meritum 15 września miałem i ciągle mam mam w sumie
    1zł.
    jutro na jedno z kont w meritum wpływa 5kzł
    wieczorem zakładam lokatę extra na 5001zł,
    czy lokata będzie oprocentowana na
    A) 4%
    B) 2,8%
    C) 5kz na 4% i 1zł 2,8%?
    bo regulaminu to jasno nie wynika (choć stawiam na B)

  • 5. Data: 2014-09-24 16:47:31
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-24 16:40, m7marek pisze:
> [...]
    > B) 2,8%
    > C) 5kz na 4% i 1zł 2,8%?
    > bo regulaminu to jasno nie wynika (choć stawiam na B)

    B. Będziesz miał 5000zł nowych środków, a nie 5001, skoro złotówka była
    wcześniej. C w ogóle nie wchodzi w grę dla 1 lokaty.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-09-24 17:15:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" lvulhr$f7d$...@n...news.atman.pl

    > B. Będziesz miał 5000zł nowych środków, a nie 5001, skoro złotówka była wcześniej.
    C w ogóle nie wchodzi w grę dla 1 lokaty.

    Ja unikam tych rozterek -- olewam takie lokaty.

    -- Do wczoraj miałem zero, czyli nie korzystałem
    z wcześniejszych promocji. Wczoraj wlałem 10k,
    czyli te 10k to nowe środki...
    -- Dlaczego tak pokrętnie Pan tłumaczy niebranie
    udziału we wcześniejszych promocjach?
    -- ??? Przecież nie miałem wówczas żadnych środków!
    -- Ani zewnętrzy?
    -- Nie rozumiem.
    -- Prooszę Szanownego Pana... Każde dziecko wie,
    że pusty zbiór jest podzbiorem KAŻEGO zbioru!
    -- Nadal nie rozumiem!
    -- Brał Pan udział w poprzedniej promocji,
    mając na koncie zero plnów.
    -- Ale te wczoraj wpłacone 10k to nowe środki?
    -- A, zaraz prześledzimy zapis z monitoringu...
    -- ????
    -- Mamy doskonałej jakości nagrania w 4K. Widać na
    nich podpisy umieszczone na banknotach, tedy bez
    trudu zobaczymy, czy (a raczej -- które) banknoty
    noszą na sobie podpis Jego Ekscelencji, (cmok
    w rękę) Grupowego Dobrodzieja Marka Prezesa Belki,
    a które są starymi środkami podpisanymi przez
    Hannę Gronkiewicz Waltz...
    -- A co z bilonem? Hę?
    -- Dżentelmeni nie rozprawiają o groszowych sprawach. :)
    -- Ale jakoś musicie kwalifikować złomowanie...
    -- Owszem. Zgodnie z Regulaminem Kąta do bilonu
    nie doliczamy/dopisujemy odsetek. :)
    -- Masoneria...
    -- Masoni używają węgielnic, nie kątówek.
    -- Węgielnic do kantów?
    -- Kanta, jednego Kanta, nie wielu Kantów, używają faszyści
    nie masoni. Używają jednego Kanta i jednego Nietzschego. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-09-24 17:16:39
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup
    >B. Będziesz miał 5000zł nowych środków, a nie 5001, skoro złotówka była
    >wcześniej. C w ogóle nie wchodzi w grę dla 1 lokaty.

    tak też właśnie myślałem, ciekawe jaki odsetek ludzi daje się złapać i przez
    coś takiego ma obniżone oprocentowanie.

    A teraz poważniej, grubsze środki spływają mi właśnie do meritum dopiero 30
    września. A nie piszą do kiedy trwa ta oferta i zastanawiam się czy nie
    złożyć wniosku tak jak bym nie posiadał konta w meritum, ale jako rachunek
    źródłowy podał konto w meritum. Czy to w ogóle przejdzie i jaki jest czas na
    opłacenie lokaty. A i zakończenie lokaty 5m zakładanej 30 września wypadnie
    2 lutego, dobrze myślę?

  • 8. Data: 2014-09-24 17:20:00
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    chodziło mi oczywiści 3 marca :)

  • 9. Data: 2014-09-24 17:51:30
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-24 17:16, m7marek pisze:
> [...]
    > nie złożyć wniosku tak jak bym nie posiadał konta w meritum, ale jako
    > rachunek źródłowy podał konto w meritum.

    Nie jestem pracownikiem banku, więc nie wiem, jak by to było w praktyce,
    ale wydaje mi się, że jesteś u nich odnotowany - przy lokacie bez
    posiadania konta musisz podać swoje dane, pesel itd. System rozpozna, że
    jesteś już klientem i nie przepuści Cię jako "nowego klienta".

    Czy to w ogóle przejdzie i jaki
    > jest czas na opłacenie lokaty. A i zakończenie lokaty 5m zakładanej 30
    > września wypadnie 2 lutego, dobrze myślę?

    Na 99% nie przepuści. Do kiedy czas opłacenia - nie wiem. Ale z lokatami
    promocyjnymi jest tak, że w zasadzie w każdej chwili mogą zniknąć.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-09-24 21:17:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m7marek" lvun8s$fl$...@u...news.interia.pl

    > tak też właśnie myślałem, ciekawe jaki odsetek ludzi daje się złapać i przez coś
    takiego ma obniżone oprocentowanie.

    Ja, wg Millego brałem udział w poprzednich edycjach,gdyż
    miałem na oszczędnym kilkanaście plnów. Po co tedy ;) są
    te rozgraniczenia -- stare vs. nowe? Raz regulamin Millego
    dzieli czas na

    () ,,okres promocyjnego oprocentowania''
    (zwykle 92 dni, począwszy od zaksięgowania nowych)
    () ,,okres trwania promocji''
    (zwykle chyba parę tygodni, w czasie których można
    wpłacać nowe ;) tak, aby załapały się na
    promocyjne/podwyższone odsetkowanie),

    innym zaś razem (w promocji innej edycji) oba te okresy Mille nazywa

    () ,,czasem trwania promocji''
    (trwającym zwykle chyba/około 92 dni,
    począwszy od zaksięgowania nowych,
    ale jakoś ;) powiązanym z wyżej
    opisanymi paroma tygodniami).

    Aby było jasne:

    () zanim kończy się czas promocyjnego oprocentowania
    danej edycji -- rozpoczyna się edycja nowej promocji

    () w czasie trwania okresu parotygodniowego, może
    (nie wiem, czy musi) zacząć się wo. okres 92 dni.

    IMO -- stare brały udział tylko w starej promocji, zaś
    nowe -- tylko w nowej a w starej i nie brały udziału,
    i nie mogły brać udziału, gdyż wówczas (gdy miała
    miejsce ta stara promocja) ich (nowych) nie było
    na tym kAncie. ;)

    Może nawet nie były jeszcze wtedy wydrukowane,
    lub były już wydrukowane, ale Jego Ekscelencja
    Grupowy Dobrodziej eM_Belka jeszcze ich nie zdążył
    podpisać... ;)

    BTW to bardzo odpowiedzialna i ciężka praca -- takie
    uważne podpisywanie i kontrolowanie tego, aby nie
    podpisać za dużo, bez opamiętania, czyli tak
    podpisywać, aby nie spowodować inflacji, na
    dodatek w czasie trwania (w dobie?) deflacji... ;)

    -=-

    Aby było jasne -- nie płaczę, ale wyjaśniam,
    że jestem w tym odsetku ludzi, o który pytasz.

    I dodaję, że Mille błędu swego nie uznał, ale odsetki
    (mniej więcej (raczej nieco mniej niż więcej)
    takie, jakich spodziewałem się po ofercie na
    warunkach promocyjnych)
    uznał...

    -=-

    A że Bóg jest sprawiedliwy, ;) za swą krytykę Milego
    zostałem dziś ukarany -- zlałem się wynagrodzeniowo
    do BZWBKKBSg oraz do ING a stamtąd dziś tylko jeden
    taki przelew trafił z powrotem na merytorycznie
    oprocentowane (3%-MSzczurek -- ależ i oprocentowanie!!!)
    konto; drugi/pozostały przelew trafił na konto bez kantów
    (okrągłe -- 360°) gdzie leżakować będzie co najmniej do jutra...

    Jutro zapewne Bóg ;) karę uchyli -- i wynagrodzenie owo
    powróci na swoje, merytorycznie uzasadnione miejsce...

    Dlaczego tak? Dlatego, że na 360° trzeba lać co miesiąc
    co najmniej tałzena? -- nie! W tym miesiącu na 360° tyle
    (; z góry nalałem, ;) że starczyłoby tego laństwa na wiele lat. ;)

    Po prostu nie zakwestionowałem kary Bożej. ;)
    Jak kto woli -- miałem taki kaprys; zamiast wprowadzać numer
    konto merytorycznego, zlałem się na 360° ze świadomością tego,
    iż na 3 przelew (raz z meritum na te dwa, drugi raz z tych dwóch
    dalej) nie starczy już dzisiaj miejsca w tak zwanym czasie...

    Małe odsetki merytoryczne oraz moje lenistwo -- razem
    sprawiają, że Mille zyskuje a ja uznaję karę Bożą. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Postuluję ponownie powszechną rezygnację
    z dyskryminacji staruszków. ;)