  • 1. Data: 2014-09-23 21:12:22
    Temat: Kredyt w funtach - przewalutowanie na PLN
    Od: PJ <p...@n...noname>

    Chcialbym zaciagnac kredyt w mBanku w GBP, bo w tej walucie mam dochody
    z pracy w UK. W perspektywie mam jednak powrot do Polski i
    przewalutowanie kredytu na PLN, bo marza 4% przy kredycie w funtach jest
    nie do przyjecia w dluzgim terminie.

    Czy bank moze stwarzac problemy przy wniosku o przewalutowanie na PLN?
    Czy bede mogl to zrobic zaraz po przyjezdzie do Polski i podjeciu pracy
    z dochodami w PLN, czy tez dopiero po np. 6 miesiacach pracy u danego
    pracodawcy?

  • 2. Data: 2014-09-23 21:59:10
    Temat: Re: Kredyt w funtach - przewalutowanie na PLN
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    PJ <p...@n...noname> writes:

    > Chcialbym zaciagnac kredyt w mBanku w GBP, bo w tej walucie mam

    A wiesz, że się da? Masz jakąś promesę or sth?
    KJ (wątpiący)

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/