    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum 2M/5M 4%
    Date: Wed, 24 Sep 2014 21:17:55 +0200

    "m7marek" lvun8s$fl$...@u...news.interia.pl

    > tak też właśnie myślałem, ciekawe jaki odsetek ludzi daje się złapać i przez coś
    takiego ma obniżone oprocentowanie.

    Ja, wg Millego brałem udział w poprzednich edycjach,gdyż
    miałem na oszczędnym kilkanaście plnów. Po co tedy ;) są
    te rozgraniczenia -- stare vs. nowe? Raz regulamin Millego
    dzieli czas na

    () ,,okres promocyjnego oprocentowania''
    (zwykle 92 dni, począwszy od zaksięgowania nowych)
    () ,,okres trwania promocji''
    (zwykle chyba parę tygodni, w czasie których można
    wpłacać nowe ;) tak, aby załapały się na
    promocyjne/podwyższone odsetkowanie),

    innym zaś razem (w promocji innej edycji) oba te okresy Mille nazywa

    () ,,czasem trwania promocji''
    (trwającym zwykle chyba/około 92 dni,
    począwszy od zaksięgowania nowych,
    ale jakoś ;) powiązanym z wyżej
    opisanymi paroma tygodniami).

    Aby było jasne:

    () zanim kończy się czas promocyjnego oprocentowania
    danej edycji -- rozpoczyna się edycja nowej promocji

    () w czasie trwania okresu parotygodniowego, może
    (nie wiem, czy musi) zacząć się wo. okres 92 dni.

    IMO -- stare brały udział tylko w starej promocji, zaś
    nowe -- tylko w nowej a w starej i nie brały udziału,
    i nie mogły brać udziału, gdyż wówczas (gdy miała
    miejsce ta stara promocja) ich (nowych) nie było
    na tym kAncie. ;)

    Może nawet nie były jeszcze wtedy wydrukowane,
    lub były już wydrukowane, ale Jego Ekscelencja
    Grupowy Dobrodziej eM_Belka jeszcze ich nie zdążył
    podpisać... ;)

    BTW to bardzo odpowiedzialna i ciężka praca -- takie
    uważne podpisywanie i kontrolowanie tego, aby nie
    podpisać za dużo, bez opamiętania, czyli tak
    podpisywać, aby nie spowodować inflacji, na
    dodatek w czasie trwania (w dobie?) deflacji... ;)

    -=-

    Aby było jasne -- nie płaczę, ale wyjaśniam,
    że jestem w tym odsetku ludzi, o który pytasz.

    I dodaję, że Mille błędu swego nie uznał, ale odsetki
    (mniej więcej (raczej nieco mniej niż więcej)
    takie, jakich spodziewałem się po ofercie na
    warunkach promocyjnych)
    uznał...

    -=-

    A że Bóg jest sprawiedliwy, ;) za swą krytykę Milego
    zostałem dziś ukarany -- zlałem się wynagrodzeniowo
    do BZWBKKBSg oraz do ING a stamtąd dziś tylko jeden
    taki przelew trafił z powrotem na merytorycznie
    oprocentowane (3%-MSzczurek -- ależ i oprocentowanie!!!)
    konto; drugi/pozostały przelew trafił na konto bez kantów
    (okrągłe -- 360°) gdzie leżakować będzie co najmniej do jutra...

    Jutro zapewne Bóg ;) karę uchyli -- i wynagrodzenie owo
    powróci na swoje, merytorycznie uzasadnione miejsce...

    Dlaczego tak? Dlatego, że na 360° trzeba lać co miesiąc
    co najmniej tałzena? -- nie! W tym miesiącu na 360° tyle
    (; z góry nalałem, ;) że starczyłoby tego laństwa na wiele lat. ;)

    Po prostu nie zakwestionowałem kary Bożej. ;)
    Jak kto woli -- miałem taki kaprys; zamiast wprowadzać numer
    konto merytorycznego, zlałem się na 360° ze świadomością tego,
    iż na 3 przelew (raz z meritum na te dwa, drugi raz z tych dwóch
    dalej) nie starczy już dzisiaj miejsca w tak zwanym czasie...

    Małe odsetki merytoryczne oraz moje lenistwo -- razem
    sprawiają, że Mille zyskuje a ja uznaję karę Bożą. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Postuluję ponownie powszechną rezygnację
    z dyskryminacji staruszków. ;)