  • 11. Data: 2009-05-21 18:59:18
    Temat: Re: Mbank - powracający przelew ?!
    Od: Ra <a...@a...com>

    t...@p...onet.pl pisze:
    > Od kilku dni próbuję przelać pieniądze z mBanku do Eurobanku. Niby z
    > mBanku wychodzą pieniądze zgodnie z elixirem, nie pojawiają się jedna
    > w Eurobanku... wracają znowu na mBank jako przelew przychodzący. To
    > nie pierwszy przypadek, ale jeden przelew wrócił mi juz 2 razy i
    > jestem jakies 50zł w plecy przez ten wlasnie wracajacy przelew. Mial
    > ktos taki przypadek? Załączam screen:
    > http://img38.imageshack.us/img38/2319/mbanky.jpg
    może jednak walnąłeś babola i wysyłasz kasę sobie do mbanku, sprawdź nr
    kontra w przelewie wychodzącym

  • 12. Data: 2009-05-21 20:17:24
    Od: t...@p...onet.pl

    On 21 Maj, 09:14, "azot" <a...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:6931116c-43eb-4397-a8bb-5bf0ee6775c1@
    s28g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]
    > Twojej doli i od razu zwracają Ci te pieniądze. To może taka nowa usługa, o
    > której jeszcze nie zdązyli poinformować? :):):):):)

    Niestety nie trafiłeś ;-) Mam obrót około 1k miesiecznie na tym
    koncie, płacę z niego rachunki, kupuje na allegro itd. W Eurobanku
    interesuje mnie tylko lokata 7 dniowa, dlatego trzymam tam kase.
    Niestety nie mam wpłatomatu Eurobanku w swoim miescie i korzystam u
    usług innych banków ;-) A te zwracanie kasy to byś miał dobry pomysł,
    tylko z jednym wyjątkiem - kasa nie pojawia sie w Eurobanku zanim
    wróci, wiec by nie działało ;-)

  • 13. Data: 2009-05-21 20:21:09
    Od: t...@p...onet.pl

    On 21 Maj, 20:59, Ra <a...@a...com> wrote:
> [...]
    Eurobanku. Niby z

    > może jednak walnąłeś babola i wysyłasz kasę sobie do mbanku, sprawdź nr

    Nie ma takiej opcji, dokonywałem takich przelewów wiele razy, mam je
    zapisane w przelewach stałych czy jakos tak ;-) Dzis wydaje mi sie, że
    przelew poszedł. Narazie nie wrócił do mBanku ani nie widać kasy w
    Eurobanku, ale to u nich normalne ze kasa bedzie jutro z dzisiejsza
    data...

  • 14. Data: 2009-05-22 07:00:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 13:17:24 -0700 (PDT), t...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > W Eurobanku
    > interesuje mnie tylko lokata 7 dniowa, dlatego trzymam tam kase.

    Po co ci lokata 7-dniowa skoro konta oszczędnościowe są oprocentowane
    lepiej i maja dzienną kapitalizację? No chyba, że na nich juz masz 75k i
    resztę wrzucasz na 7 dni.

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2009-05-22 09:22:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 15:55:34 -0700 (PDT), t...@p...onet.pl
    napisał(a):

> [...]
    > nie pierwszy przypadek, ale jeden przelew wrócił mi juz 2 razy i
    > jestem jakies 50zł w plecy przez ten wlasnie wracajacy przelew. Mial

    Dlaczego jesteś w plecy? Drukujesz potwierdzenie wykonania przelewu i
    posyłasz tam, gdzie te 50zł nie doszło.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356