  • 11. Data: 2006-07-19 19:53:52
    Temat: Re: Mbank mplan-hipoteczny - nabijanie klienta w butelke
    Od: z...@p...onet.pl

    Alez ma miejsce.
    W zwiazku ze zmiana stop referencyjnych 1 lipca mBank podniosl oprocentowanie.
    Podpisales umowe na starych warunkach, ale kredyt uruchomiles na nowych.
    Nie wmawiaj mi, ze nie wiedziales, ze rosnie LIBOR, bo nie uwierze. Po drugie:
    kilka minut na roznych forach to juz w maju wiedzialbys, ze 1 lipca
    oprocentowanie pojdzie w gore.
    To nie mBank jest zly. W kazdym banku podpisujac umowe przed 1 lipca mialbys
    kredyt uruchomiony z innym oprocentowaniem niz w umowie.
    Rozumiem mgliste zapisy w umowie, ale w tym wypadku po prostu mBank podazyl za
    rynkiem.

  • 12. Data: 2006-07-19 23:13:09
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 19 Jul 2006 17:40:28 +0200, z...@p...onet.pl napisał(a):

    > mimo wszystko PKO BP.

    Haha, mi w BP przy 500KPLN dawali LIBOR+2,1%, spuscilem ich na drzewo

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl