  • 11. Data: 2004-09-15 18:15:50
    Temat: Re: Mały problem z MasterCard'em
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > jak jest kod (1) to była autoryzacja, inne kody oznaczaja inne przypadki

    Konkretnie, bo chcialbym miec pewnosc zanim zrobie komus z dupy jesien
    sredniowiecza, jezeli jest taki format:

    Kod autoryzacji: (1) xxxxxx

    to (1) swiadczy o tym, ze nastapilo polaczenie z centrum rozliczeniowym i
    byla dokonana autoryzacja on-line ?

    > MC zawsze dzwonia po autoryzacje juz od paru lat

    Ostatecznie nie zaplacilem MC (bo byla plaska, a gosc sie uparl) tylko
    wypukla VISA.
    I chce dojsc po danych na slipie, kto ostatecznie mial racje, a jezeli
    goscie ze sklepu to dlaczego :)

    MAd Hat
    ter

  • 12. Data: 2004-09-16 08:12:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

> [...]
    >
    > Kod autoryzacji: (1) xxxxxx
    >
    > to (1) swiadczy o tym, ze nastapilo polaczenie z centrum
    > rozliczeniowym i byla dokonana autoryzacja on-line ?

    tak jest - bylo polaczenie i autoryzacja
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-09-16 09:13:52
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Przemysław Kowalik" <p...@N...pl> wrote:
    > Zetknąłem się jeszcze z jednym przypadkiem pokrewnym. Mianowicie w
    > lubelskim Leclercu (starszym, na Zana) ogłaszano kiedyś przez
    > szczekaczki, że z powodu awarii łączności nie obsługują płatności VE i
    > Maestro. >
    A mi się udało co najmniej raz zapłacić VE bez autoryzacji. W Hipernowej w
    GM w Warszawie, kiedy nie mają łączności to nic nie mówią klientom tylko
    przesuwają kartę, pos zgłasza jakiś tam błąd, one naciskają jakiś tam
    guziczek i drukuje się slip. Potem pewnie sobie to autoryzują po czasie.
    Niestety nie przyszło mi do głowy, żeby sprawdzić kod autoryzacji, bo nic by
    mi nie powiedział.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 14. Data: 2004-09-16 14:22:47
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 15 Sep 2004 11:27:10 +0200, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >jak jest kod (1) to była autoryzacja, inne kody oznaczaja inne przypadki
    >MC zawsze dzwonia po autoryzacje juz od paru lat

    Zależy od pos-a. Niedalej jak tydzień temu płaciłem we wrocławiu i kwitek do
    podpisu wyjechał od razu po naciśnięciu klawisza. Panie w sklepie bardzo się
    zdziwiły :)))
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 15. Data: 2004-09-16 15:55:42
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 14:22:47 GMT, McMac <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    > kwitek do
    > podpisu wyjechał od razu po naciśnięciu klawisza. Panie w sklepie bardzo

    E tam od POSa ;-) Od akłajera - i obecnie chyba jedynie Pekao ma jeszcze
    FL.

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-09-16 21:15:52
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > tak jest - bylo polaczenie i autoryzacja

    dzieki wielkie !
    i o to chodzilo !!

    MAd Hat
    ter

  • 17. Data: 2004-09-18 08:17:37
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > E tam od POSa ;-) Od akłajera - i obecnie chyba jedynie Pekao ma jeszcze
    > FL.

    Chyba, ze to AmEx naturalnie :-)
    Zdziwienie jest i przy karcie i przy slipie ;-)