  • 21. Data: 2020-03-03 00:27:41
    Temat: Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e56cb32$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > Kto bogatemu zabroni mieć 10 kart w portfelu.

    Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
    Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 22. Data: 2020-03-03 10:22:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "z" 5e56cb32$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    >Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
    >Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

    Jak przestana dzialac, to pewnie 4 naraz :-)

    J.

  • 23. Data: 2020-03-03 11:44:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 00:28:41 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
    > Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

    Z setkami to przesadziłeś - chyba że chodzi o kolekcję kart nieważnych.

    4 karty milka na raz przy sobie? Jakie to?
    Hmm, sens bym widział w zestawie alfa, impresja, gold/platinum oraz debetówka.

    Jak jeszcze miałem konto i ofertę na "klik", to zastanawiałem się nad testowaniem
    milka w temacie tego, ile kredytówek można u nich na raz mieć.
    Jako że "klika" dawali na 50k - i, w przeciwieństwie do santandera, to było na
    poważnie (zaś po skorzystaniu na sumę niższą niż proponowana propozycja nie znikała,
    a jedynie zmniejszała się proponowana dalej suma) - a ich KK mają zwykle limit
    minimalny 1k (jedynie gold 5k i platyna 20k) - oraz że co miesiąc była nowa edycja
    promocji dającej bezpłatność na rok za 1pyk/mc, to można by się pobawić ;>
    I właśnie zestaw alfa+impresja+gold mieć za darmo z wymaganiem w sumie 3 pyk/mc (a
    jak ktoś chciał, to mógł jeszcze impresję oraz gold mieć w wersjach visa oraz mc - w
    sumie 5 pyk/mc).
    Ew. jeszcze, jak ktoś akurat kupuje, to cobrand piotr i paweł, albo jak komuś zależy,
    to cobrand WWF (i nie chodzi tu o World Wrestling Federation ;) - ale te już niestety
    wymagają 5 pyk/mc dla każdej z kart.
    Reszta, poza platyną oczywiście, bez żadnych zysków, nawet potencjalnych.
    A w sumie do wyboru 11 typów - byłoby 12, ale z tajemniczego powodu można mieć visę
    różową oraz visę srebrną - ale mc tylko albo różowy albo tylko srebrny.

  • 24. Data: 2020-03-03 21:15:54
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

> [...]
    różową oraz visę srebrną - ale mc tylko albo różowy albo tylko srebrny.

    Ja zostawiłem tylko 2 z milka
    golda MC i płaską szarą vise do konta prestige
    Z profitów impresji nie korzystałem więc poszła się paść
    Blue KK też ubiłem bo żadna była z niej korzyść... no poza 2 stówkami ;)
    -nie wiem czy dają jeszcze te czarne "moto"

  • 25. Data: 2020-03-03 22:56:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5e5e228b$0$518$6...@n...neostrada.pl

    > Jak przestana dzialac, to pewnie 4 naraz :-)

    Mam wtedy/tedy także inne...
    Na razie, gdy któraś szwankuje, sięgam
    po pewniaka którym jest plastyk Mille!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 26. Data: 2020-03-03 23:21:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 4...@g...co

    > Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
    > Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

    : Z setkami to przesadziłeś - chyba że chodzi o kolekcję kart nieważnych.

    Nieważnych to być może ja mam ze dwie setki...
    I ~pół setki telefonicznych...

    : 4 karty milka na raz przy sobie?

    Naraz.

    : Jakie to?

    Rumiana impresjonistka, czarnulka Visa
    i dwie (jedna mej matki) błękitne debetówki.

    : Hmm, sens bym widział w zestawie alfa,
    : impresja, gold/platinum oraz debetówka.

    Nie mam goldów czy platyn.
    Rumiana daje w Carrefourze, zaś czarna w LeroyMerlin -- takie
    są moje wierzenia, ;) ale czarnej nie sprawdzam a rumianą zwykle
    nie trafiam w stosowny dzień. Kiedyś to były -- piątek i niedziela;
    później -- niedziela i poniedziałek, ale minęło sporo czasu, zanim
    przyzwyczaiłem się; teraz to chyba -- sobota i niedziela, ale
    kupowałem dziś... [papier do xupy 1740 g, 24 rolki i koszulę]

    Carrefour lubi biedotę -- okołoCarrefourowe ,,butiki'' także.
    [ale dziś powaliły mnie ceny koszul -- pełna dycha za bawełnianą
    z krótkim rękawem... qpiłem tylko dlatego, że spodobała się mi,
    ale cena szokująco wysoka!!!! raczej celuje w trzykroć tańsze...
    dychę dać mogę za ciekawą -- dwie zapinane kieszenie, pagony,
    hafty... lubię haftowane kwiaty na koszulach...]

    : 1pyk/mc, to można by się pobawić ;>

    IMO Mille dba o bezpłatność lepiej niż Klinet!

    : 3 pyk/mc

    Podczas normalnych zakupów dziś pyknąłem 7 razy...
    Do tego drobiazgi z Chin, jakieś opłaty telefoniczne...
    Rocznie pół tysiąca pyknięć to raczej niewiele...

    Póki nie choruję całymi tygodniami -- nie mam problemów.
    W 2018 r. rzadko byłem na nogach (od kwietnia do chyba
    października ze trzy razy -- poza tym niemal stale
    chorowałem, choć raczej nie miałem korony wirusowej)
    więc miałem trudności...

    : piotr i paweł,

    Tanio tam nie jest.

    : 5 pyk/mc dla każdej z kart.

    Cóż to za trudność?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 27. Data: 2020-03-04 12:39:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 21:15:56 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Blue KK też ubiłem bo żadna była z niej korzyść... no poza 2 stówkami ;)

    O, a co to była za "blue KK"?
    Może amex?
    Ale ZTCP to już amexa dawno nie było w ofercie jak pojawiły się 2 stówki za
    wyrobienie KK - bo brałem udział oczywiście w pierwszej edycji tej promo ;)
    Chyba że to, co uważam za pierwszą edycję, to był jakiś powrót tego, co było.
    Bo cobrand piotr i paweł to nie mógł być, ta karta nigdy w promo nie była (zresztą w
    ogóle zniknęła całkowicie ze stron informacyjnych milka - choć w ST wciąż jest
    możliwa do zamówienia - pytanie tylko, czy takie zamówienie zrealizują?).
    Zaś zwykłe KK milka są albo różowe albo srebrne.
    Niebieska była debetówka - ale teraz do konta 360 wydają nowe, ze zdjęciem.

    > -nie wiem czy dają jeszcze te czarne "moto"

    A to co za nowość? KK Alfa?
    Czy jeszcze coś dawniejszego?

  • 28. Data: 2020-03-04 12:46:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 23:26:25 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

> [...]
    > przyzwyczaiłem się; teraz to chyba -- sobota i niedziela, ale
    > kupowałem dziś... [papier do xupy 1740 g, 24 rolki i koszulę]

    Teraz masz impresją w carrefour w piątki i soboty (ciężko by było utrzymać
    niedziele).
    Eh, leroy merlin - kiedyś stałem w kolejce do kasy, bo gość wyrabiał sobie ich KK - i
    nie skojarzyłem, że jako bonus była zniżka 10% na pierwsze zakupy, a akurat płaciłem
    za podłogi itp. do nowej chałupy. Stracona młodość... ;>

    > : piotr i paweł,
    >
    > Tanio tam nie jest.

    KK daje 5% zniżki - ale pewnie to nadal drogo.
    I chyba się zwijają - w byłym sklepie koło mojej roboty ni stąd ni zowąd objawiło się
    niedawno przedszkole - i to publiczne, z zapisami od ręki, a nie na punkty (a
    przynajmniej tak to wygląda), jako że to połowa roku (szkolnego).
    Inna sprawa, że sklep był zdecydowanie na boku.

    > : 5 pyk/mc dla każdej z kart.
    >
    > Cóż to za trudność?

    Jak ktoś robi zakupy, to pewnie nie. Ja nie robię za często. Dlatego tak cenię zmianę
    w TOiP santandera - 10 pyknięć wymaganych do bezpłatności karty głównej mogą wyrobić
    też dodatkowe - a one są darmowe bezwarunkowo. I nawet już użytkownika nie trzeba
    przyprowadzać do oddziału (jedynie trzeba panią w oddziale wyedukować w temacie tej
    zmiany).