  • 11. Data: 2020-02-25 19:32:40
    Temat: Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "Rynki" to jeszcze nie "kraje".
    > Więc trzeba z wypiciem poczekać ;(

    Faktycznie nie zwróciłem uwagi, bo w większości mediów
    stosują zamiennie tę informację.
    Pobieżnie przeglądając internet widzę, że tych klasyfikacji "rozwiniętości"
    jest więcej wg rozwoju społecznego, osobno gospodarki itp

    Do wypicia proponuję inną okazję:
    jest śledzik, czystą schłodziłem.
    Wasze zdrowie!

  • 12. Data: 2020-02-26 04:31:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 9...@g...co

    : Pomijając nominację do nagrody darwina za wyjazd
    : na koniec świata z polską debetówką, to całkiem miła historia.

    Ogolnie -- z jedną debetówką...
    Wczoraj kupowałem leki -- wielokrotne próby zapłacenia
    debetówką PKO nie dały dobrego rezultatu... (cześć
    zapłaciłem tą kartą, część inną -- Millego właśnie)

    Jedna karta ZAWSZE może sprawić problemy.
    (limit dzienny, limit transakcji limit inny;
    blokada poza Polską, poza UE, poza Europą...
    błąd systemu, ;) błąd łączy, błąd terminala, błąd czipa...
    prace serwisowe banku czy czegokolwiek...)

    : A i tak masz farta, że zdarzyła się w milku

    : W skarbonce czy żubrze zajęłoby to 2-3 dnie, a nie godziny

    W Getin zapewne trwałoby 2-3 stulecia, o ile Getin by tyle trwał... ;)
    (Getin nie potrafi udzielać prostych odpowiedzi na proste pytania;
    mowa kwiaty typu:
    - uprzejmie informuję
    - nadmienić należy
    - mieć na uwadze trzeba
    - dodać wypada
    - pamiętać musimy
    - uwzględniając, pomijając, nie ujmując,
    dodając, przejmując, wyjmując itd...
    (wyjąwszy)
    i ZERO odpowiedzi na proste pytanie typu:
    - od którego dnia coś jest liczone...
    ponawiane bezskutecznie wielokrotnie...

    Nadto pojawiają się tam odpowiedzi mijające się z prawdą
    a w razie wpadki -- zero przeprosin czy prostowań/tłumaczeń...

    W Mille na proste (IMO proste) pytanie 'od kiedy'
    dostałem prostą odpowiedź typu:
    od 10 września 2019 r.

    uzupełnioną podpowiedzią:
    może Pan to sprawdzić w...

    -=-

    Wkrótce niewiele banków pozostanie w Polsce...

    -=-

    IMO należy dbać o dobre relacje z bankami (dobre
    dla nas, nie dla banków) ale w efekcie tej dbałości
    wkrótce zostanie w Polsce jeden bank... ;)

    Później ten bank po prostu pęknie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2020-02-26 09:40:19
    Od: z <...@...pl>

    > (limit dzienny, limit transakcji limit inny;
    > blokada poza Polską, poza UE, poza Europą...
    > błąd systemu, ;) błąd łączy, błąd terminala, błąd czipa...
    > prace serwisowe banku czy czegokolwiek...)

    Po co się tak męczyć. 500 zł w portfelu Ci ciąży? ;-)

    PS. Ile kosztuje Twój smartfon?

  • 14. Data: 2020-02-26 10:51:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 26 lutego 2020 09:40:49 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Po co się tak męczyć. 500 zł w portfelu Ci ciąży? ;-)

    Zapłać tym Sobieskim poza Polską, dowcipnisiu ;P

  • 15. Data: 2020-02-26 11:25:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Zapłać tym Sobieskim poza Polską, dowcipnisiu ;P

    To dodatkowo 100 euro i 100$.

    Niestety - karty moga przestac dzialac, trzeba sie z tym liczyc.

    J.

  • 16. Data: 2020-02-26 14:05:17
    Od: z <...@...pl>

    Obieżyświat się znalazł.

    10 kart też Ci gwarancji nie da że na każdym zadupiu świata zapłacisz.

  • 17. Data: 2020-02-26 14:55:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 26 lutego 2020 14:05:49 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > Obieżyświat się znalazł.
    >
    > 10 kart też Ci gwarancji nie da że na każdym zadupiu świata zapłacisz.

    Prędzej niż sobieskim.

    A od samego początku piszę, że trochę waluty lokalnej - albo chociaż dolarów (bo np.
    z Turcji waluty wywozić nie wolno było - a może jest tak i nadal) - trzeba mieć -
    żeby starczyło na dojazd na lotnisko (zakładam, że bilet powrotny jest) i zupę.
    I to szczególnie jak się jedzie na dwa dni - na dłuższe wyjazdy hotel będzie raczej
    opłacony z góry.

    Na kartach polegać nie można - więc tym bardziej na jednej karcie, a jeszcze
    debetówce...

  • 18. Data: 2020-02-26 20:46:55
    Od: z <...@...pl>

    Dobra już wszyscy wiemy że żeś obieżyświat ;-)

    Kto bogatemu zabroni mieć 10 kart w portfelu.

    A kto Kowalskiemu będzie wmawiał że 10 banknotów w portfelu to wielki
    ciężar.
    Ty?

    PS. a i jeszcze z 10% wisienek w kieszeni zostaje ;-)

    Dobra. Nie będę się dalej znęcał.

  • 19. Data: 2020-03-03 00:21:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e562ef3$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > Po co się tak męczyć. 500 zł w portfelu Ci ciąży? ;-)

    Nie jestem mocny w liczeniu...
    [karty nie wymagają liczenia -- są przecież różnokolorowe]

    > PS. Ile kosztuje Twój smartfon?

    Który?
    - SAce sprzedałem
    - PMonster potłukł się
    - tablet Overmaxa ledwo żuje
    - AMax zdechł
    - kolejnego nie qpiłem, bo:
    - czekam na Mi10 (nie dlatego, że chcę
    go qpić ale dlatego, że być może
    obniży ceny smartfonów z DF GNSS)
    - mam za mały budżet a na domiar złego
    stale wyskakuje coś, co muszę kupić

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2020-03-03 00:26:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e566d0f$0$545$6...@n...neostrada.pl

    > 10 kart też Ci gwarancji nie da że na każdym zadupiu świata zapłacisz.

    IMO warto mieć: karty, gotówkę, suweniry... ;)
    Ale do tego: GNSS, mapy, sprawy samochód paliwo, dobre ubranie...

    Warto też pamiętać, że nago można chodzić
    (zwłaszcza latem) ale boso -- niekoniecznie... ;)
    (trochę głupio nago, ale przeżyć można, o ile
    jest dostatecznie ciepło)

    --