  • 1. Data: 2013-07-25 07:23:14
    Temat: MCC stacji benzynowych w marketach
    Od: ls <l...@w...pl>

    Zna ktos MCC, jakie maja stacje benzynowe przy marketach?

    Chodzi mi glownie o:
    - Auchan
    - Tesco
    - Carrefour
    w Krakowie

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2013-07-26 08:58:39
    Temat: Re: MCC stacji benzynowych w marketach
    Od: c...@g...com

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 07:23:14 UTC+2 użytkownik ls napisał:
    > Zna ktos MCC, jakie maja stacje benzynowe przy marketach?
    > Chodzi mi glownie o:
    > - Tesco

    Ja tankuję na Tesco przy markecie w Tychach i Getin mi normalnie zwraca za kartę
    paliwową, więc MCC pewnie jak dla każdej stacji benzynowej.

  • 3. Data: 2013-07-26 12:17:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25/07/2013 07:23, ls pisze:
    > Zna ktos MCC, jakie maja stacje benzynowe przy marketach?
    >
    > Chodzi mi glownie o:
    > - Auchan

    Meritum nie zwracalo za Auchan w Bonarce, reklamacje nic nie dawaly :(