    From: "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LukasBank i przekroczenie salda.
    Date: Tue, 09 Mar 2004 22:02:00 GMT

    SunWoj wrote:
    > Witam.

    witam,

    > przegieciem pobranie 30pln za 1pln przekroczenia,

    przegiecie nie przegiecie, po prostu TOiP, nie chodzi tu przeciez o zlotowke
    tylko o przekroczenie, i za fakt przekroczenie jest przewidziana oplata a
    nie za przekroczenie o 1 pln

    > nie z mojej winy.

    hmmmm, a nie pisales przypadkiem ze wyplacales cash z atm?

    > Rozumiem, gdybym specjalnie przekroczyl to saldo, ale sam bank to tak
    > naprawde spowodowal :(

    no nei jest do konca tak jak mowisz, masz tam w banku jakis billing cycle i
    powinienes wiedziec kiedy maja byc zarazerwowane srodki na rozne oplaty

    > Mam jakies szanse, czy sobie odpuscic?

    chcesz to walcz, tylko sam widzisz ze nie bardzo jest o co, jak odrzucili
    reklamacje to jednak chyba juz ktos analizowal sytuacje z czyjej winy
    powstalo przekroczenie, no ale moge sie nei znac:)

    Lukasz