eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukasBank, eKontoPro wspolne - prowizja za wydanie jednej z kart › LukasBank, eKontoPro wspolne - prowizja za wydanie jednej z kart
    From: "Curious" <c...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: LukasBank, eKontoPro wspolne - prowizja za wydanie jednej z kart
    Date: Fri, 25 Jan 2008 16:48:00 +0100

    Witam,
    Otworzylismy wspolne eKontoPro w Lukasie.
    Na wyciagu znalazlem pozycje 10 PLN. Generalnie wyciagi sa bardzo
    szczegolowe, dlatego zdziwil mnie brak opisu przy pozycjach zwiazanych z
    prowizjami.
    Dowiedzialem sie, ze dotyczy ona wydania karty.
    Dodam, ze posiadamy dwie karty i dwa tokeny. Za drugi token nic nie placimy,
    za druga karte jak widac tak.
    Swego czasu czytalem chyba na liscie, ze obie karty ludzie do eKontaPro
    mieli darmowe.

    Wiem, ze 10 PLN rocznie to nie majatek a w tabeli oplat i prowizji jest
    pewnie napisane "wydanie i uzytkowanie karty: 0 PLN", a nie "wydanie i
    uzytkowanie kart: 0 PLN". :) Niemniej jednak szukalem konta w pelni
    darmowego (przy odpowiednich: saldzie, miesiecznych wplywach i liczbie
    wykonywanych operacji).

    Jakie sa Wasze doswiadczenia jesli chodzi o oplaty i prowizje do tego konta
    w wersji wspolnej z naciskiem na karty platnicze?

    Pozdrawiam.