eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukasBank, eKontoPro wspolne - prowizja za wydanie jednej z kart › Re: LukasBank, eKontoPro wspolne - prowizja za wydanie jednej z kart
  • Data: 2008-01-25 22:22:10
    Temat: Re: LukasBank, eKontoPro wspolne - prowizja za wydanie jednej z kart
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Curious wrote on 2008-01-25 16:48:
    > Jakie sa Wasze doswiadczenia jesli chodzi o oplaty i prowizje do tego
    > konta w wersji wspolnej z naciskiem na karty platnicze?
    Ja się przyznaję, że nie braliśmy drugiej karty z powodu zapisu w TOiP -
    wydanie kolejnej karty do konta - 10 PLN.

    Co do reszty opłat i prowizji - jest tak jak w TOiP. Co do kart - to
    jeżeli będziesz płacił nimi > 300 PLN/miesiąc, to dają bonus co miesiąc
    - 1 PLN. Nie wiem tylko czy przy płaceniu każdą z nich będą dwa bonusy.

    Pozdrawiam
    Michał M