  • 1. Data: 2002-07-03 19:10:27
    Temat: baza e-mail firm i przedsiebiorstw (ponad 25000 adresów e-mail)
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Proponujemy Panstwu najwieksza baze mailowa polskich firm i przedsiebiorstw,
    ktora zawiera ponad 25000 adresow e-mail za jedyne 199,- pln/netto.
    E-mailowa masowa wysylka ofert - jest jedna z najtanszych, najskuteczniejszych
    i natychmiast dzialajacych form reklamy, pomagajaca nawiazac cenne kontakty
    handlowe. (baza zawiera modul do rozsylania mailingu)

    wystawiamy faktury VAT

    Wiecej informacji: k...@p...onet.pl

    Wiadomość nadano zgodnie z Art.25ust2.pkt2 ustawy o ochronie danych
    osobowych .

  • 2. Data: 2002-07-03 20:15:17
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > Wiadomość nadano zgodnie z Art.25ust2.pkt2 ustawy o ochronie danych
    > osobowych .

    hahahahahahahha dobre to bylo :)

    Malin

    P.S. Ciekawe, czy moja firma jest w tej bazie hmmm

    Malin

  • 3. Data: 2002-07-03 20:23:46
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > Wiadomość nadano zgodnie z Art.25ust2.pkt2 ustawy o ochronie danych
    > osobowych .

    Ponieważ adres grupy został umieszczony publicznie na stronie www z notką
    namawiającą do nadsyłania wiadomości ;-)))

  • 4. Data: 2002-07-04 11:51:55
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@p...onet.pl wrote in <7...@n...onet.pl>:

    /ciach../

    >E-mailowa masowa wysylka ofert - jest jedna z najtanszych, najskuteczniejszych
    >i natychmiast dzialajacych form reklamy, pomagajaca nawiazac cenne kontakty
    >handlowe. (baza zawiera modul do rozsylania mailingu)

    Wspolczuje temu, ktory jej uzyje ;-) Jeszcze nikt nie nawiazal "cennych
    kontaktow handlowych" przez spam.

    W.

  • 5. Data: 2002-07-04 12:38:53
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > /ciach../

    > Wspolczuje temu, ktory jej uzyje ;-) Jeszcze nikt nie nawiazal "cennych

    niestety jest pan w bledzie znam osobiscie sytuacje, ktore dzieki bazie mail,
    uzytkownicy podpisali kontrakty na takie sumy ze spokojnie mogli prowadzic
    dzialalnosc przez kilka lat, majac przez ten okres gwarantowany zbyt

  • 6. Data: 2002-07-04 12:42:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 04, 2002 at 02:38:53PM +0200, k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > uzytkownicy podpisali kontrakty na takie sumy ze spokojnie mogli prowadzic
    > dzialalnosc przez kilka lat, majac przez ten okres gwarantowany zbyt

    Rozumiem ze chodzilo o dostatnie zycie osob ktore tych spamerow do
    sadu pociagnely?

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-07-04 18:58:35
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]

    > uzytkownicy podpisali kontrakty na takie sumy ze spokojnie mogli prowadzic
    > dzialalnosc przez kilka lat, majac przez ten okres gwarantowany zbyt

    hehe to zdanie z jakiejs ksiazki od marketingu ? :)

    a kto by ci spamerze wierzyl ?
    spam u normalncyh ludzi wywoluje odruch wymiotny, u bardziej agrsywnych
    odpowiednia riposte

    DA_none

  • 8. Data: 2002-07-04 19:14:33
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > a kto by ci spamerze wierzyl ?
    > spam u normalncyh ludzi wywoluje odruch wymiotny, u bardziej agrsywnych

    nie musi Pan wierzyc. slowa krytyki sa potrzebne, ale coraz bardziej staje sie
    modny mailing, i nic na to sie nie poradzi. jezeli cos jest zgodne z prawem to
    jest dozwolone, spamerami mozna nazwac kazdego kto cos reklamuje.
    np. w trakcie filmu jest przerwa na reklame itp...

  • 9. Data: 2002-07-04 19:19:46
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Rozumiem ze chodzilo o dostatnie zycie osob ktore tych spamerow do
    > sadu pociagnely?

    niestety do sadu nie mozesz pozwac spamerow, jezeli to sa tylko same adresy
    mail dostepne z ogolnodostepnych zasobow internetu. dolacza sie do mail
    klauzule: Wiadomość nadano na adres e-mail publicznie dostępny w Internecie
    zgodnie z
    art. 25, ust. 2, pkt 2 Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133,
    poz. 883 z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późniejszymi zmianami).

    i juz wtedy jest wszystko zgodnie z prawem

    jezeli jest Pan niezorientowany, to niech Pan nie zamieszcza naiwnych postow na
    grupach

  • 10. Data: 2002-07-04 19:36:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > poz. 883 z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późniejszymi zmianami).
    >
    > i juz wtedy jest wszystko zgodnie z prawem

    Czyzby? Polskie prawo nie konczy sie na w/w ustawie ;)

    USTAWA
    z dnia 16 kwietnia 1993 r.
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
    (Dz. U. z dnia 8 czerwca 1993 r.)
    Art. 16. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w
    szczególności:
    [...]
    5) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w
    szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    nadużywanie technicznych środków przekazu informacji.

    > jezeli jest Pan niezorientowany, to niech Pan nie zamieszcza naiwnych
    postow na
    > grupach

    Popieram :)

    Maciej