  • 11. Data: 2005-06-09 10:13:30
    Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o rad
    Od: "lucasbank" <s...@l...pl>

    juz my cie namierzymy, tymi monitami to cie wykonczymy. Poznasz co to
    bank!!!!!!
    podamy cie do rejestrów. Nigdzie nie dostaniesz kredytu,nigdy.
    Użytkownik "veritas" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na jakiej podstawie tak prawisz ???? Lepiej nie odpowiadaj.

    Do

  • 12. Data: 2005-06-09 10:32:14
    Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "veritas" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na jakiej podstawie tak prawisz ???? Lepiej nie odpowiadaj.

    Nie tobie decydowac, czy ja mam odpowiadac
    To jest usenet...

> [...]
    > zapłacił wszystko. Jeśli zrobiłbym to, oni za Chiny ludowe nie oddali by

    Przeczytalem dokladnie.
    Moze niedokladnie opisales...;-)

    Ja ci radze - ty rob jak chcesz

    Sa tacy co sie ucza na cudzych bledach, inni ucza sie na swoich, jeszcze
    inni nie ucza sie wcale - oni wiedza. Najlepsi moga nawet odebrac Nagrode
    Darwina.
    :-)

    > Tak na marginesie. Pracujesz w Lukas Banku czy masz tam kogoś bliskiego ??

    Argumentow zabraklo? ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2005-06-09 10:41:07
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > inni nie ucza sie wcale - oni wiedza. Najlepsi moga nawet odebrac Nagrode

    Z przyczyn obiektywnych, chyba co najwyżej spadkobiercy mogą odebrać tą
    nagrodę :^)

    Tomek

  • 14. Data: 2005-06-09 10:51:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    9 Jun 2005 11:50:19 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    "varitas" <v...@a...pl> napisał(-a):

    > Pierwsze zostało wysłane zwykłym listem, jednak na poprawny co do adresu i
    > osoby adres. Drugie już zostawiłem w jednym z oddziałów LB i kazałem sobie
    > podbić stęplem dziennym.
    > Tyle że odpowiedziała mi jakaś totalna miernota, jakaś zwykła konsultantka a
    > nie kierownik czy dyrektor. Chodzi o to, że pracownicy różnych instytucji,

    To złóż skargę na konsultantkę za brak kompetencji. Dokładnie tak napisz w
    odwołaniu, to działa nieco lepiej niż zwykła reklamacja :)

  • 15. Data: 2005-06-09 10:54:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nagrode

    powinno być "najtwardsi" zamiast "najlepsi"
    ;-)

    > Z przyczyn obiektywnych, chyba co najwyżej spadkobiercy mogą odebrać tą
    > nagrodę :^)

    Czy tylko ja mam Deja Vu, czy jednak było w tej grupie wyjaśniane dlaczego
    się mylisz?

    Ale w sumie chodziło mi o wariant w którym masz rację

    ale zakręciłem...:-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2005-06-09 16:46:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 09 Jun 2005 12:08:42 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Żadnej korespondencji do instytucji nie powinno się wysyłać zwykłym,
    >tylko poleconym. I jeszcze, ze względu na ograniczoną odpowiedzialnośc
    >poczty, przydałoby się ZPO.

    ja ZPO wysylam ze wzgledu na ograniczona odpowiedzialnosc instytucji,
    do ktorych wysylam :) (nie dostalismy zadnego listu i co nam pan
    zrobisz)

    G.

  • 17. Data: 2005-06-09 21:14:24
    Od: "Tomek K." <a...@w...pp>

    > W b.dużym skrócie wygląda to tak.

    Tak powinno być w każdym banku ;)

  • 18. Data: 2005-06-10 07:33:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Gralak wrote:
    [...]

    > ja ZPO wysylam ze wzgledu na ograniczona odpowiedzialnosc instytucji,
    > do ktorych wysylam :) (nie dostalismy zadnego listu i co nam pan
    > zrobisz)

    Ale wtedy reklamacja polecongego wystarczy. (Z ciekawości: co to za
    instytucjie?)

    KJ

  • 19. Data: 2005-06-10 07:50:07
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2005 09:50:27 +0200, Marcin Jackowski napisał(a):

    > najpierw zaplacic za monit, a dopiero potem go reklamowac

    Sorry, to ja niedoczytałem. Nie wiem tylko czemu Cancel nie doszedł
    :-(

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 20. Data: 2005-06-10 18:34:10
    Od: " " <n...@g...pl>

    veritas <v...@a...pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Mam duży problem z ww bankiem i proszę o radę jak sobie z nim poradzić.
    >
    > W b.dużym skrócie wygląda to tak.
    >
    > Mam styczność z LB od kilku lat, a rachunek e-konto pro mam od 2 lat.
    Wziąłem
> [...]
    >
    > nie zapłaciłem 37,06 zł (formalni nazwali to za brak wpłaty minimalnej) w
    > terminie i wysłał kolejny monit (za który oczywiście doliczyli 15 zł).
    >
    > Wysłałem kolejne pismo, które na szczęście dotarło, ale odpowiedź jakiejś
    > miernoty, zwyczajnie mnie rozwaliła (nie uznali mojej reklamacji).
    >
    > Moja prośba do Was jest następująca:
    > Jak wybrnąć z tej zapętlającej się sytuacji kolejnych kar i monitów? Do
    kogo
    > wysłać ewentualnie kolejne pismo ? Kurcze, dopóki zarabiali na odsetkach z
    > moich kredytów, byłem dobrym klientem, a teraz wzięli się za mnie jak na

    Lukas to skorwysyny jak wiekszosc bankow w polsce.

    Na wszelki wypadek zanotuj, moze okaza sie te namiary dla Ciebie pomocne:

    1) www.federacja-konsumentow.org.pl

    2) p...@f...org.pl

    3) W każdą trzecią środę miesiąca, od godziny 14.00 do 15.00 w biurze Rady
    Krajowej FK w Warszawie pod numerem telefonu (0-22) 826-72-94 dyżuruje i
    udziela porad prawnych z zakresu prawa bankowego
    Arbiter Bankowy - Katarzyna Marczyńska.