    From: "Damian" <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LukasBank - KK VC - zwiekszenie limitu
    Date: Fri, 1 Aug 2003 13:56:20 +0200
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bgdjrn$pcc$1@inews.gazeta.pl...

    > ile masz karte i jak splacasz ?
    > po pol roku mozesz wystapic o zwiekszenie

    mam juz oplaconych w calosci i regularnie 15 wyciagow.. nigdy nie
    przekroczylem limitu ani nie zaciagalem kredytu

    > o tyle o ile komputer pozwoli

    ale np do 130% wynagrodzenia?

    > nie sa wymagane. Chyba ze zarobki ci wzrosly i dlatego chcesz zwiekszyc
    limit.
    > Jesli karte masz co najmniej pol roku to idz do oddzialu i na miejscu
    > sprawdza czy i o ile mozesz podniesc limit. Operacja jest szybka i latwo
    ja
    > przeprowadzic.

    tak tez mnie poinformowano na 0801 ale przed chwila dzwonilem w innej
    sprawie i zapytalem raz jeszcze to kazano mi przygotowac zaswiadczenie... i
    dlatego na grupe skierowalem pytanko
    aha na lukasa nie przechodza mi bezposrednio zarobki tylko via inne moje
    konto wiec nie widza czy pracuje ale konto prowadze prawidlowo