  • 1. Data: 2003-08-01 09:27:26
    Temat: Obligacje - serwis sprzedazy w I-necie juz dziala
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    juz od dzisiaj sobie mozna kupic obligacje w PKO BP przez
    www.zakup.obligacjeskarbowe.pl
    szkda ze nie mam wolnej kasy
    Tomek

  • 2. Data: 2003-08-01 09:35:40
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > juz od dzisiaj sobie mozna kupic obligacje w PKO BP przez
    > www.zakup.obligacjeskarbowe.pl
    > szkda ze nie mam wolnej kasy
    > Tomek

    czy OKO pobiera jakieś prowizje za to? bo nie zauważyłem a wolę być pewny.

    Łukasz

  • 3. Data: 2003-08-01 09:36:18
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Łukasz Stawicki napisał:

    > czy OKO pobiera

    PKO znaczy się :) - tak to jest jak się pisze i nie czyta

  • 4. Data: 2003-08-01 09:37:25
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > juz od dzisiaj sobie mozna kupic obligacje w PKO BP przez
    > www.zakup.obligacjeskarbowe.pl
    > szkda ze nie mam wolnej kasy
    > Tomek

    Czy PKO pobiera za te usługi jakieś prowizje lub opłaty? Ja cennika nie
    zauważyłem ale może źle patrzałem.

    Łukasz

  • 5. Data: 2003-08-01 09:40:13
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    Wlasnie nie, nic sie nie placi
    ponoc tylko jak sie kupuje obligacje na rynku wtornym to placi sie maklerom
    prowizje, a bezposrednio na 99% nie

  • 6. Data: 2003-08-01 09:40:22
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
    > juz od dzisiaj sobie mozna kupic obligacje w PKO BP przez
    > www.zakup.obligacjeskarbowe.pl
    > szkda ze nie mam wolnej kasy
    > Tomek

    Działa ?
    Mi przy próbie kontaktu wywaliło coś takiego:
    *request*
    JSP Request Method: POST
    Request URI: /exception.jsp
    Request Protocol: HTTP/1.1
    Servlet path: /exception.jsp
    Path info: null
    Path translated: null
    Query string: null
    Content length: 687
    Content type: application/x-www-form-urlencoded
    Server name: www.zakup.obligacjeskarbowe.pl
    Server port: 443
    Remote user: null
    Remote address: 10.13.129.21
    Remote host: 10.13.129.21
    Authorization scheme: null
    Locale: en_US
    The browser you are using is Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0;
    en-US; rv:1.5a) Gecko/20030718

    [.....dużo tekstu ....]

    Formularz kontaktu gdzie mógłbym zgłosic błąd nie umozliwia wysłania
    niczego.
    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 7. Data: 2003-08-01 09:57:37
    Od: "Muminos" <m...@z...sk>

    a ja mam kilka pytan lamerskich

    1. czy taka obligacje mozna sprzedac, pozbyc sie jej np.po 5 miesiacach z
    jakims tam zyskiem, porownywalnym do % ktore sobie rosna na zwyklym koncie
    inteligo

    2. zeby ja, ta obligacje kupic, trzeba zakladac rachunek w PKO BP ,czy
    wystarczy inteligo?
    3. dostaj sie jakis papier ze sie ma takie obligacje ?

  • 8. Data: 2003-08-01 10:31:05
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    mozna sprzedac wczesniej i nie tracisz odsetek, ale poczytaj sobie na
    www.obligacjeskarbowe.pl - tam jest duzo objasnien
    konto mozesz miec nawet w innym banku, nei ma problemu
    ja wyczytalem ze przy zakupie mozna poprosic o wydanie zaswiadczenia i potem
    albo je przysylaja albo sam odbierasz w punkcie obslugi, tego juz nie
    pamietam

  • 9. Data: 2003-08-01 11:11:59
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Tomek wrote:
    > mozna sprzedac wczesniej i nie tracisz odsetek, ale poczytaj sobie na
    > www.obligacjeskarbowe.pl - tam jest duzo objasnien

    Odsetek nie tracisz, ale 0,5 zł płacisz

    MichalL

  • 10. Data: 2003-08-01 11:16:20