  • 1. Data: 2006-05-26 09:16:47
    Temat: Lukas - wydruk potwierdzeń przelewów
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Witam
    Mam pytanie od użytkowników e-Konta Pro w Lukasie.
    W wersji demo internetowego dostepu do konta przy
    podglądzie przelewu jest przycisk "Drukuj" (lub
    "Wydruk"), który niestety tak na oko nie działa.
    Czy w normalnej wersji dostępu też jest ten przycisk
    i czy działa?
    Jeśli działa to mam drugie pytanie - jak stare
    przelewy można wydrukować? (w pekao jest ograniczenie
    do 3 miesięcy)
    I jeszcze jedno pytanie - jak odległą historię konta
    można przeglądać?

    Miroo

  • 2. Data: 2006-05-26 09:34:12
    Temat: Re: Lukas - wydruk potwierdzeń przelewów
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "Wydruk"), który niestety tak na oko nie działa.
    > Czy w normalnej wersji dostępu też jest ten przycisk

    Nie ma.

    > I jeszcze jedno pytanie - jak odległą historię konta
    > można przeglądać?

    U mnie jest wszystko od początku konta (4 lata).

    Witek