  • 1. Data: 2003-01-22 22:07:11
    Temat: [Lukas] odpowiedzi
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Na 3 z 5 czesci znalazlem odp :)

    1. (chodzilo mi o 500 znakow)

    System wewnętrznej poczty przygotowany został do przesyłania wiadomości o
    niewielkiej objetości, istnieje możliwość przesyłania korespondencji na
    adres: i...@l...com.pl. Dziękujemy za przekazane uwagi dotyczace LUKAS
    e-Banku - będziemy starali się uwzględnić je w najblizszych zmianach systemu
    LUKAS e-Bank. Pozdrawaim

    2. (kiepska obsluga i syf w oddziale :))

    Dziękujemy Panu za cenne uwagi, pragnę Pana poinformować, że zostały one
    przekazane do odpowiedniej jednostki LUKAS Banku. Postaramy się aby w
    przyszłości takie sytuacje nie miały już miejsca. Pozdrawiam

    3. (VE ktora przez 3 dni nie byla aktywna)

    Karta Visa Electron wydana do Pana rachunku jest aktywna i może Pan bez
    przeszkód z niej korzystać. Pozdrawiam

    jestem pod wrazeniem :) tydzien czekania i _wspaniala_ odpowiedz (na temat
    klopotow z logowaniem odp brak - lepiej przemilczec temat).

    ehhh Lukas - jednak brakuje mu troche :)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-23 08:58:50
    Temat: Re: [Lukas] odpowiedzi
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ehhh Lukas - jednak brakuje mu troche :)

    Nie ma rzeczy idealnych. Są lepsze i gorsze. A Lukas (moim zdaniem) nie jest
    najgorszy.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 3. Data: 2003-01-26 23:15:21