  • 1. Data: 2003-01-22 18:43:35
    Temat: kto wie ile się czeka na pieniadze z kasy mieszkaniowej?
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    chcę wypłacić moje oszczędności bez brania kredytu
    wg. pani z okienka do wniosku mam dolączyć prośbę o jego
    szybsze rozpatrzenie, to na kasę będę czekał mniej niż 3 miesiące (jak jest
    w umowie).
    Kto już coś takiego robił i wie ile się czeka ?
    PekaoSa

  • 2. Data: 2003-01-22 22:19:03
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miecz" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b0mont$46o$1@foka.acn.pl...
> [...]
    jest
    > w umowie).
    > Kto już coś takiego robił i wie ile się czeka ?

    10.01 złożyłem wniosek o przyspieszenie, 21.01 - kasa na koncie
    PEKAO SA

  • 3. Data: 2003-01-23 09:53:42
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yar65" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 10.01 złożyłem wniosek o przyspieszenie, 21.01 - kasa na koncie
    > PEKAO SA

    a czy wystarczył sam wniosek, czy musiałeś złożyć też kopię umowy
    przedwstępnej?

  • 4. Data: 2003-01-24 21:55:22
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miecz" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b0oe2b$179i$1@foka.acn.pl...

    > a czy wystarczył sam wniosek, czy musiałeś złożyć też kopię umowy
    > przedwstępnej?

    sam wniosek :)

  • 5. Data: 2003-01-30 17:09:44
    Od: "Jarosław " <m...@N...gazeta.pl>

    miecz <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    czekałem ok.miesiąca,ale nie składałem prośby o przyśpieszenie