  • 1. Data: 2004-01-06 13:35:58
    Temat: Lukas - ktoś przekroczył limit na KK?
    Od: "BM" <s...@R...pl>

    Dziś sprawdziłem, że do przyznanego limitu na KK brakuje zaledwie
    kilkanaście zł. Do terminu spłaty jeszcze duuużo czasu, także prewencyjnie
    kartę schowałem do szuflady i przelałem trochę pieniędzy na wypadek
    zaksięgowania jakiś spóźnionych płatności (ta cholerna gwiazdka...).

    Niemniej co się dzieje w przypadku, kiedy jakaś opóźniona spłata spowoduje
    przekroczenie limitu?

    Opłata karna + od razu telefon z banku (oczywiście opłata za monit) czy też
    dopiero na następnym wyciągu dowiem się, że jestem dłużnikiem?

    Komuś się zdarzyło przekroczyć limit? Jakieś doświadczenia?

    Pozdrawiam - BM